Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Surinaamse Donor Gezocht

Hola, Fawaka, Hoi,

Ik ben een Spaanse Lesbische Dame van 37 met een hele grote kinderwens.
Graag zou ik in contact willen komen met liefst een Surinaamse Donor.
Dat is altijd al mijn hartewens geweest. Ik woon zelf in Noord-Holland. Momenteel niet werkzaam aangezien ik al mijn tijd en aandacht op het moeder worden wil zetten.
Ik zou dit zoveel mogelijk in privésferen (niet op natuurlijke wijze) willen doen dus zo min mogelijk via spermabank en ziekenhuizen etc.
Alles is uiteraard bespreekbaar ik sta open voor een goed gesprek over de gang van zaken en afspraken die dan eventueel gemaakt kunnen worden.
Wil en kan jij mij hierbij helpen? Dan zie ik graag een reactie via de mail tegenmoet, stuur me indien mogelijk even een foto van jezelf erbij uiteraard stuur ik er ook eentje van mijzelf terug.
Groetjes van La Espanolita
[email protected]

Hartendiefje

Hartendiefje

13-01-2016 om 16:50

haha

"Wij" (de belastingbetaler) mogen betalen voor je levensonderhoud omdat je een kinderwens hebt????????
En straks zeker ook om de uitkering te betaling aangezien je zwanger/als jonge moeder niet kunt gaan werken??????
Mooi voorbeeld naar een toekomstig kind toe.

Petra

Petra

13-01-2016 om 17:01

Helemaal mee eens

Hoeveel tijd en aandacht heb je nodig om moeder te worden en kan dat niet gewoon in je vrije tijd? Noway dat ik dat als man een goed idee zou vinden. Alleenstaand, niet werken en wel een kind willen. Laat eerst zien dat je verstandig bent en aan de toekomst denkt.

Ad Hombre

Ad Hombre

14-01-2016 om 09:28

Hartendiefje

Niet zo negatief denken. Niet iedereen die niet actief is heeft een uitkering. Misschien is Espanolita wel financieel onafhankelijk. Ze wil ook verre blijven van klinieken en ziekenhuis dus het lijkt mij een echte onafhankelijke dame. Het feministisch ideaal, zeg maar.

En ze weet ook nog precies wat ze zoekt. Hulde! Enige probleem is dat er volgens mij niet zoveel Surinaamse mannen op dit forum zitten. Ik ben wel een man, maar gewoon een blanke. Misschien heeft (kent?) een van de dames een Surinaamse man die zin heeft in een kind op aftstand? Maar om de juiste donor te vinden kan ze misschien beter elders gaan zoeken.

Googlen?

https://www.google.nl/search?q=suriname+forum

Heel goed dat een moderne vrouw zo goed weet wat ze wil!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.