Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
m@ss

m@ss

16-09-2010 om 21:29

Wie weet een leuk kado

Ga het maar onder de zwangere vragen...

Wat is nou leuk om van je beste vriendin kado te krijgen.
Het moet tot max 20 kosten. Het moet op de post. Ze is zwanger van de 2e, nu zo 11 weken.

Iemand leuke idieen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Idee

een mooi dagboek met een geschreven kaartje van jou erbij, een mooi geschreven kaartje met een wens van jou voor haar en het kindje later oid.

Tja

Het hangt van de beste vriendin af
Ik zou een dagboek niet doen. Althans, zelf zou ik er niet blij mee zijn, want het legt de verplichting op je in zo'n ding te schrijven (wat ik dan niet doe en dan staat het maar op de plank mij een schuldgevoel te bezorgen).

Ik heb het hier wel eens eerder gezegd: wat ik zelf wel had kunnen waarderen is het boek "De Larf"van Midas Dekkers, wat over kinderen gaat. Ik moet altijd erg om zijn schrijfsels lachen en vind dat boek een leuk tegengif tegen alle roze-wolkerigheid. Maar je moet iemand wel goed kennen wil je zoiets cadeau doen.

Groeten,

Temet

Verwenachtige dingen?

Het boek van De Larf vond ik ook erg leuk! Verder ben ik tijdens mijn zwangerschap (1e) overspoeld met rompertjes, sokjes etc. Vond ik allemaal leuk, maar omdat het haar 2e is waarschijnlijk minder geschikt.
Ik denk aan iets echt voor haarzelf:
- tijdschriftenpakket met een lekker pakje thee of van die lollies om chocolademelk mee te maken en een fleecedeken om te relaxen op de bank,
- pakketje van Rituals met van dat doucheschuim en bodylotion,
- Van een vriendin kreeg ik het boek 'Bevrucht' van Rebecca Eckler. Een soort chiclit over een zwangere vrouw. Hysterisch en overdreven, maar toch ook grappig en soms herkenbaar.

Succes!

Claudia de breij

Ik heb helemaal in een deuk gelegen om het boek ´Krijg nou tieten´ van Claudia de Breij. Echt zo hilarisch geschreven. Leuk kaartje erbij en klaar ben je. Of een leuk tekstje voorin het boek.

m@ss

m@ss

21-09-2010 om 22:09

Linnie

Thanks, dat is hem geworden, super!!

Verder alles goed?

M@ss

O leuk, dat gaat je vriendin vast geweldig vinden!

Met mij gaat het super. Ben bijna 17 weken nu en alles gaat prima. Heb voor mijn gemoedsrust echo's gehad met 8,10,12 weken en van de week hartje geluisterd. Het is nu op naar de 20 weken echo. Daarvoor doen we nog gezellig een pretecho met onze dochter.
Het is echt zoooooooo genieten....
x
Linnie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.