Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Elles

Elles

07-02-2015 om 17:57

Zwanger of niet?

Hoi meiden,
Ik loop nu een paar weken rond met vreemde darmklachten waarvoor ik ben doorgestuurd naar een mdl arts. Ik heb steeds verstopping of diarree. Mijn buik is aardig opgezet, ik ben heel misselijk en moe. Nu schoot het zomaar door m'n hoofd ben dat ik misschien wel zwanger ben. Ik krijg donderdag een echo van m'n darmen en vraag me af of ze daar een evt zwangerschap op kunnen zien? Ik heb sinds mei een spiraaltje dus menstrueren doe ik niet meer.
Een zwangerschap zou in mijn geval nu nog de leukste uitkomst van alle onderzoeken zijn
Dus, kan er op de echo iets gezien worden als er naar m'n darmen wordt gekeken?

Juno

Juno

07-02-2015 om 18:52

Testen?

Is het niet handiger om gewoon te testen? Ik geloof dat ze bij de Action hele goedkope hebben liggen.

Elles

Elles

07-02-2015 om 19:00

Tuurlijk kan dat

Maar ik vroeg me af wa ze met ren darmecho kunnen zien!

Nastia

Nastia

07-02-2015 om 19:17

Echo

Het is het zelfde apparaat (vermoed ik) maar de locatie is anders. Als je al langer zwanger bent zullen ze dat heus wel zien, maar bij een prille zwangerschap waarschijnlijk niet. Mocht je vermoeden zwanger te zijn is het handig om sowieso te testen, want een zwangerschap en spiraaltje gaan niet altijd goed samen. Bovendien kan je dan beter een gynaecologische echo laten maken dan een darmecho.

Niet geschikt

Het apparaat staat niet goed afgesteld om de baarmoeder te bekijken. Ze kunnen een zwangerschap niet goed zien, zeker niet als het heel pril is!

Weet je al meer?

Hoi Elles
Weet je al meer? Of je zwanger bent?
Hoop het zo voor je!

Elles

Elles

06-04-2015 om 21:08

Geerke

Neehoor, geen zwangerschap! Was ook niet helemaal de bedoeling eerlijk gezegd. Er is wel een hele andere uitslag uitgekomen, die niets met zwanger zijn te maken heeft .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.