Weet jij wat je baby nodig heeft? Minder stress met dé ouderschapscursus
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Mooie voedingsbh voor vrouwelijkheid


Ik heb een prima, leuk uitziende voedingsbeha, gewoon van de Noppies. Er is inmiddels al zoveel leuks beschikbaar joh.

Overigens; niets mis met een nieuw product in de markt zetten, maar ik word als zwangere vrouw inmiddels mesjogge van alle producenten die zich mengen in mijn vrouwelijkheid/lichaamsbewustzijn en op een soort Messiasachtige manier iets aan mij willen geven of (terug)geven. Er is helemaal geen probleem dat moet worden opgelost. Er is een markt die kan worden aangeboord. 

Zilver_gray schreef op 14-04-2024 om 15:41:

Of hadden we beter eerst om een toelichting kunnen vragen, wat To bedoelt met vrouwelijkheid en voeding bh’s. Gezien de reacties kan ik me voorstellen dat To geen trek meer heeft om nog terug te kome

Zilver_gray schreef op 14-04-2024 om 15:41: Of hadden we beter eerst om een toelichting kunnen vragen, wat To bedoelt met vrouwelijkheid en voeding bh’s. Gezien de reacties kan ik me voorstellen dat To geen trek meer heeft om nog terug te komen.

Mwah, ik denk er het mijne van. Vreemde zinsbouw ook in de OP.

Inderdaad, het is een vreemd opgesteld bericht. 

hahaha, ik wou nog vragen aan to: hoe definieer je vrouwelijkheid, maar die zal wel niet terugkomen. Leuke reacties, ik sluit me er geheel bij aan 

Had dit topic zondag gemist.  Hilarische reacties!
Het enige waar ik behoefte aan had tien was een bh waarvandaan het duidelijk was hoe hij aan en uit moest. Ik kwam nogal geblesseerd uit mijn eerste bevalling en zonder volledige kramzorg moest mijn man helpen met die dingen aantrekken, dat was nog best ingewikkeld. 



Een die bijdraagt & vrouwelijkheid combineert met het (nieuwe) moederschap.

TO, ben je hier niet een stuk van je zin vergeten? Eén die bijdraagt. Bijdraagt aan wat? 

alles om DE ultieme voedingsbh te ontwikkelen 

Je hebt wel ambitie als je bij het ontwikkelen van een kledingstuk (waarvoor je dan hulp van anderen vraagt) al insinueert dat er geen betere zal zijn. 
Er gaat geen antwoord komen natuurlijk, maar TO, heb je al (andere) kledingstukken ontworpen?

en beetje terug te geven (l)

Die (l), TO, mag ik vragen waarop die slaat?

Ely

Ely

16-04-2024 om 12:57

Ik hoop zó dat TO zich nog meldt en uitlegt wat ze/hij bedoelt en hoe op het idee gekomen is. En wat de persoonlijke achtergrond/drijfveer was voor dit project 

Mijn tip is om heel veel maten te kunnen laten maken. Ik zoek mij rot naar mijn maat en geen enkele fysieke winkel heeft het en online heel soms. En dan heb ik het nog over gewone bh's.  Ik houd van rood, paars, blauw, zwart kant en dan met een mooi decolleté, dus geen minimizer bhs. Ik wil de borsten juist fier omhoog, niet platgedrukt. Wat ik wil heb ik nog niet gevonden. 

Moederkareltje schreef op 16-04-2024 om 13:24:

Mijn tip is om heel veel maten te kunnen laten maken. Ik zoek mij rot naar mijn maat en geen enkele fysieke winkel heeft het en online heel soms. En dan heb ik het nog over gewone bh's. Ik houd van rood, paars, blauw, zwart kant en dan met een mooi decolleté, dus geen minimizer bhs. Ik wil de borsten juist fier omhoog, niet platgedrukt. Wat ik wil heb ik nog niet gevonden.

Welke maat heb je dan?
Ik kan altijd goed slagen bij Freya, Fantasie, Curvy Kate en Prima Donna.

Groenebroek schreef op 16-04-2024 om 13:32:

[..]

Welke maat heb je dan?
Ik kan altijd goed slagen bij Freya, Fantasie, Curvy Kate en Prima Donna.

Ik draag nou een 75i maar daar puilen de borsten uit door de zwangerschap dus zoek nog een 75j voor de laatste weken. Bedankt, ik zal eens kijken op die sites.

Moederkareltje schreef op 16-04-2024 om 13:41:

[..]

Ik draag nou een 75i maar daar puilen de borsten uit door de zwangerschap dus zoek nog een 75j voor de laatste weken. Bedankt, ik zal eens kijken op die sites.

Jeetje, een J?!? Met welke borstomtrek komt dat overeen, Moeder? En is kareltje de baby die op komst is? 
Niet slecht bedoeld hoor (en ik zou to-taaaaal niet weten waar de perceptie vandaan komt), ik had helemaal niet gedacht dat jij (nog) in de kind-krijgen-fase zat. 

Nog enkele goede weken zwangerschap gewenst, tesamen met een voorspoedige bevalling en een wolk van een baby.

letterkoekje schreef op 16-04-2024 om 14:01:

[..]

Jeetje, een J?!? Met welke borstomtrek komt dat overeen, Moeder? En is kareltje de baby die op komst is?
Niet slecht bedoeld hoor (en ik zou to-taaaaal niet weten waar de perceptie vandaan komt), ik had helemaal niet gedacht dat jij (nog) in de kind-krijgen-fase zat.

Nog enkele goede weken zwangerschap gewenst, tesamen met een voorspoedige bevalling en een wolk van een baby.

Het klinkt heel groot maar de borstomvang van 75j is in cm hetzelfde als iemand met een 90D. Ongeveer 110cm. Het gaat om het verschil in band/rib en borstomtrek waar de letter vandaan komt. In het echt zeg ik ook niet welke maat ik draag want dan denken ze huh..  dat klinkt als lola Ferrari ..

Dankjewel, zoon kareltje is al op de wereld en nu komt zijn zusje karlientje over enkele weken.

Heb zelf 70i of 70j afhankelijk van hoe het valt. De door mij genoemde merken hebben echt leuke, vlotte en gekleurde bh's in die maten.

Moederkareltje schreef op 16-04-2024 om 13:41:

[..]

Ik draag nou een 75i maar daar puilen de borsten uit door de zwangerschap dus zoek nog een 75j voor de laatste weken. Bedankt, ik zal eens kijken op die sites.

Het is wel veel gedoe maar ik kom altijd heel goed uit met de Britse keten Bravissimo. Die hebben een heel goeie service, veel goedkopere bh's (kan uit mits je er veel bestelt i.v.m. douanekosten). Ruime keuze in bh's in alle denkbare grote maten. Ik heb dezelfde maat als jij. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.