Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Tink

Tink

07-08-2013 om 19:12

Kado-ideeën voor 12-jarige jongen?

Heeft hier iemand nog briljante ideeën voor een kado voor zoonlief die 12 wordt? We wilden het liever niet in de digitale hoek gaan zoeken, maar wat dan wel. Zelf weet hij het ook niet zo goed, dat is het probleem, en ik ben compleet inspiratieloos. We willen ook geen geld gaan geven.
Nieuwe rugtas en mobiele telefoon (voor als ie dadelijk naar de middelbare school gaat) heeft hij inmiddels.

Prakje

Prakje

07-08-2013 om 19:28

Tja hier hetzelfde 'probleem'

Zoon krijgt hier
- een T-shirt (zou hij anders niet krijgen, want genoeg kleding),
- fineliners en een echt moleskine notitieboek (hij tekent werkelijk altijd en overal),
- stripboeken van dirkjan
- een eigen bankrekening met pinpas en aangepast zakgeldbedrag (per maand ipv per week)
- geld

Nog wat tips:
- goede oortjes die in zijn oor blijven voor op de fiets (maar één oortje in natuurlijk!), dan kan ie naar muziek luisteren op de fiets. Ook handig voor school als ze een koptelefoon moeten gebruiken overigens.
- hoesje voor telefoon (degelijk, zodat glas heel blijft bij een val)
- etui
- regenhoes voor om zijn tas
- bioscoopbonnen om met een vriendje naar de film te gaan
- dagje uit naar keuze, voor een max bedrag
- kaartjes voor een concert

Dalarna

Dalarna

07-08-2013 om 21:23

Zoon van bijna 12 hier

Krijgt het spel http://www.whitegoblingames.nl/spel/196/De-Vergeten-Stad

Een coöperatief spel voor 2-5 personen. Samenwerken dus om te winnen.

Tink

Tink

11-08-2013 om 23:45

Bedankt

Biosbon hadden wij eerst ook in gedachten. Maar dat wordt toch iets anders, waarschijnlijk een abonnement op de Kijk.
En nog een tip van elders die we gaan opvolgen: een dekedhoes met een favoriet figuur. Nou had hij er toevallig pas eentje aangewezen op de Large site, een Star Wars hoes, en die wordt het. Ik hoop wel dat hij op tijd binnen is
Zo'n spel zou mij ook gaaf lijken, maar man is niet zo van de spelletjes. En dit is denk ik toch het leukst met meer mensen.
Telefoon met hoesje, oortjes, bankrekening etc waren ook leuke ideeën, die heeft hij helaas allemaal al dus dat viel nu af.
Dank voor jullie input!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.