Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
vader

vader

11-11-2015 om 20:29

te zwaar

Hallo

Ik heb een zoon. Een jongen van 14. Hij is 160cm lang. Ik heb hem dit afgelopen half jaar 2x gewogen. De eerste keer woog hij 43kg. En nu 51kg. Hij is dus nogal aangekomen. Dit maakt niet zo veel uit. Hij zit nog gewoon mooi met zijn gewicht. Hij krijgt alleen wel een buikje. Echt een klein hangbuikje. Ik heb niet zo veel met medisch dingen dus ik vraag het hier.
Hij heeft ook een tweeling broer en daar wisselde hij nog wel eens van kleding mee. Laatst kreeg zijn broek van zijn broer niet meer dicht en zijn t shirt niet meer aan. Daaraan heb ik ook gemerkt dat ook vooral zijn omvang groter word.
Ik vraag me af ofdat dat buikje erg is. Het hangt wel over zijn broek en is nogal zacht. Ik hoop hierop antwoord te kunnen krijgen.

Mvg
vader01

Juno

Juno

11-11-2015 om 20:43

Goh

Het lijkt me dat je afgelopen week al genoeg tips hier hebt gekregen.

kaya

kaya

26-11-2015 om 15:49

Gezond gewicht

Goedemiddag,

Ik zie dat er vrij weinig gereageerd is, dus ik zal dat nog even doen. Zijn BMI = 19.9 dat is een gezond gewicht. Echter als hij in korte tijd behoorlijk aankomt en dit niet te maken heeft met een groeispurt, zou ik dit wel even in de gaten houden; eet hij meer dan dat hij eerst deed of eet hij vooral slechte dingen? Of is er iets anders aan de hand?

Je zou even op google kunnen zoeken naar een artikel over overgewicht voor tips wat je hier nu verder mee kunt doen.
Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord had.

M.v.g.
Kaya

zebra

zebra

27-11-2015 om 22:01

alleen zwaarder geworden

en is hij verder fit of zit hij ook niet lekker in zijn vel? Soms kan er ook iets mis zijn met de schildklier, dit hoeft natuurlijk niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.