Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
J

J

09-04-2017 om 16:52

Verwend? Puberdochters moeten op één kamer slapen

Mijn dochters van 19 en 17 moeten door omstandigheden op 1 kamer gaan slapen samen! Ze doen nu net alsof dit een misdaad is en alsof ik onmenselijk ben. Wat vinden jullie hiervan?


Samengesteld gezin. 
Mijn vader had een muurtje in de woonkamer gemetseld zodat daar een extra slaapkamer kwam. 

Boven waren drie slaapkamers en een stukje op de overloop dat werd afgescheiden met een gordijn voor de vier kinderen, waarvan er één bij zijn moeder woonde.

Het is inderdaad een topic van 7 jaar geleden, ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het uiteindelijk opgelost hadden, misschien leest TO nog ergens mee?

Hoe vindt iemand zo'n OUD topic?

Poezenmeisje schreef op 20-04-2024 om 10:41:

Hoe vindt iemand zo'n OUD topic?

Ik denk als je googelt op 'slaapkamer tekort' of 'samen op een kamer slapen' of zoiets dan komt dit draadje tevoorschijn.

En verder: ja je kunt natuurlijk altijd je leven zodanig inrichten en je huis plannen dat je nooit een probleem krijgt, maar zo werkt het meestal niet. Voor hetzelfde geld hadden die meiden het prima gevonden allemaal. 

ik heb een jaar lang bij mijn zus op de kamer geslapen. We waren 15 en 19 ongeveer.
Het ene huis was net verkocht, en het nieuwe moest nog gebouwd worden. Dus was een tijdelijke situatie. 
We vonden het eigenlijk wel gezellig. 
Bij het kamperen deelden we ook altijd een tent.
Niks mis mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.