Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Het grote speelgoedtopic

In navolging van diverse Viva topics hierbij een centraal speelgoedtopic. Zo hebben we alle speelgoedvragen en -tips bij elkaar. Dus wil je weten welke spelletjes leuk zijn voor een kleuter, waar je op moet letten bij het kopen van een trampoline of wat leuk is als cadeautje van je neefje van 1 of je buurmeisje van 10, vraag het hier!


Binnenkort wordt zoon 3 jaar. Familie heeft gevraagd om cadeau ideeën. Ik kom alleen niet verder als klei en magneten.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Hij vindt het heerlijk om buiten te spelen en is fan van paw patrol (maar daar heeft hij al veel van).

Nicole123

Nicole123

11-04-2024 om 15:12 Topicstarter

Bailey26 schreef op 11-04-2024 om 14:40:

Binnenkort wordt zoon 3 jaar. Familie heeft gevraagd om cadeau ideeën. Ik kom alleen niet verder als klei en magneten.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Hij vindt het heerlijk om buiten te spelen en is fan van paw patrol (maar daar heeft hij al veel van).

Hier wordt veel met Kid K'nex gespeeld. Ook Playmobil is leuk om rond deze leeftijd mee te beginnen als je kind van poppetjes, beestjes en fantasiespel houdt. Verkleedkleren vinden veel 3-jarigen ook leuk, bijv een politiepak en 'echte' handboeien.

Voor buiten misschien een step, een zandbak, Aquaplay, stoepkrijt of ringenwerpspel?

Nicole123 schreef op 11-04-2024 om 15:12:

[..]

Hier wordt veel met Kid K'nex gespeeld. Ook Playmobil is leuk om rond deze leeftijd mee te beginnen als je kind van poppetjes, beestjes en fantasiespel houdt. Verkleedkleren vinden veel 3-jarigen ook leuk, bijv een politiepak en 'echte' handboeien.

Voor buiten misschien een step, een zandbak, Aquaplay, stoepkrijt of ringenwerpspel?

Kid K'nex ga ik eens naar kijken. Verkleedkleren is ook een goede tip! Was ik nooit zelf op gekomen.

Step, zandbak en aquaplay heeft hij al. Stoepkrijt staat ook op het lijstje.

een speelgoed barbeceu was hier op die leeftijd een groot succes. Wigwam voor in de tuin ook.

Bailey26 schreef op 11-04-2024 om 14:40:

Binnenkort wordt zoon 3 jaar. Familie heeft gevraagd om cadeau ideeën. Ik kom alleen niet verder als klei en magneten.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Hij vindt het heerlijk om buiten te spelen en is fan van paw patrol (maar daar heeft hij al veel van).

Grafitrax junior, boek de Gruffalo, schoolbord met krijt, houten trein, lego, voetbal, skippybal, springtouw, waterpistool, stepje.

mijn zoontje van 1 houdt heel erg van klimmen, op de tafel, op de bank, op de kast etc. Hij wil altijd ergens op kruipen en doet ook heel graag trappen. Heeft iemand een tip voor een leuk klimrek voor binnen, veilig voor een klein jongetje?

bedankt voor de tips dames! Inmiddels is het lijstje goed gevuld 😉

Tuinbroek schreef op 11-04-2024 om 22:09:

mijn zoontje van 1 houdt heel erg van klimmen, op de tafel, op de bank, op de kast etc. Hij wil altijd ergens op kruipen en doet ook heel graag trappen. Heeft iemand een tip voor een leuk klimrek voor binnen, veilig voor een klein jongetje?

Als je op Pikler driehoek zoekt zie je veel voorbeelden. Je kan dan eventueel eerst op marktplaats/Vinted zoeken als je wat leuks hebt gevonden. Het is wel prijzig spul maar je kan natuurlijk ook steeds een uitbreiding er bij kopen (geen idee hoeveel ruimte je er ook voor hebt).

Bailey26 schreef op 11-04-2024 om 14:40:

Binnenkort wordt zoon 3 jaar. Familie heeft gevraagd om cadeau ideeën. Ik kom alleen niet verder als klei en magneten.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Hij vindt het heerlijk om buiten te spelen en is fan van paw patrol (maar daar heeft hij al veel van).

wij hebben deze gekocht: Tomy barista badset, die wordt door zowel mijn 2 jarige als 5 jarige erg gewaardeerd 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.