Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Barvaux

Barvaux

29-05-2015 om 07:45

Tijgeroog

Tijgeroog

29-05-2015 om 09:21

Nou

Mijn dochter in groep vier vond het vorig jaar ook nog heel eng hoor, die hoefde daarom ook niet te kijken.

Brianna F

Brianna F

29-05-2015 om 10:31

hier

dochter van 25 die bekende dat ze hem doodeng vond.

Barvaux

Barvaux

29-05-2015 om 10:33

Tijgeroog

Is dat er dan nog steeds? Het is toch voor groep 3? Mijn kinderen kennen het niet hoor.

Tijgeroog

Tijgeroog

29-05-2015 om 11:51

Barvaux

Vorig jaar, toen zat ze in groep 3. En hier op school wordt het blijkbaar nog steeds bekeken. Het duurde wel even voor ik doorhad waar ze het steeds over had.

Emma

Emma

29-05-2015 om 22:29

Pipo

Pipo de Clown, die was ook erg eng.
En die heks van Paulus de Boskabouter, Eukalipta. Brrrrrr....... In de jaren '60 had zij een heel schel stemmetje )

Ik snap ook niet helemaal waarom kinderen in groep 6 naar de film "Spijt" kijken (op school!). Dat is afschuwelijk. Mijn dochter had al nachtmerries van Ciske de Rat toen ze 10 was.

Inanna

Inanna

30-05-2015 om 16:08

hier geen probleem

Op de school van mijn kinderen kijken ze het nog steeds in groep 3 Mijn zoon vond het niet boeiend, dochter vond het geweldig en heeft het thuis nog regelmatig opnieuw gekeken.
Bij dochter in de klas zat wel een kind dat het eng vond, hij ging als ze gingen kijken naar een andere groep.

echt wel!

Dochter vond t verschrikkelijk, brullen dat ze deed! Echt savonds in bed elke keer wakker worden terwijl ze dat nergens anders bij had.
De juf stelde toen voor om m thuis helemaal af te kijken samen met haar. Nou...ze kijkt maar niet was mijn reactie.

Ken de serie niet,

maar ik had het vroeger niet zo op dr Snuggles. Enge pratende bomen, en dan die juf Netjes, brrr!

Misha

Misha

03-06-2015 om 11:04

Hmm

Ik heb twintigers als kinderen maar ken heel de serie niet

Zelf had ik nachtmerries van Q & Q, dat mocht ik dus op 1 keer na ook niet meer zien.
Eucalypta vond ik wel eng en Paulus een watje.
Titatovenaar vond ik fantastisch maar was erg onder de indruk van Grobelia.
Verder weet ik nog dat ik vreselijk de pest had en heb aan pratende dieren, met name als in Erik of het klein insectenboek. Wat een ellende vond ik dat als kind en nog. Maar dat is geen nachtmerrie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.