Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welke skinny jeans voor tengere 11-jarige?

Coolcat verkoopt skinny jeans die ook skinny vallen bij mijn tengere dochter. Weten jullie welke merken nog meer smal vallen? De skinny's van bijv H&M of Hema zitten bij mijn dochter niet strak.

Moni

Moni

06-02-2016 om 17:50

C&A online, de extra smalle modellen (XS)

Hier alleen ervaring met de XS modellen voor jongens. Maar die ervaring is erg goed.

Vroeger voor tengere dochter konden we ook slagen bij Esprit en Cars.
Maar die zijn een stuk prijziger.

Mango

Wij bestellen hier jeans bij Mango. In Nederland zijn geen winkels geloof ik, wij doen alles
online. Wat niet past gaat terug. Goeie kwaliteit, leuke collectie en niet zo duur.

Imogen

Imogen

07-02-2016 om 10:15

esprit

valt ook vaak smalletjes

Esprit juist niet

Ik ben gezegend met flink vrouwelijke dijen en Esprit is juist het enige merk wat me past. Bij de Sting zie ik vaak skinny jeans liggen in maat 25 of 26. Zou dat iets zijn?

Hemf

Hemf

07-02-2016 om 10:31 Topicstarter

maat 134/140

Ze heeft nog wel een kindermaatje, dus breedtemaat 25 zal haar nog te wijd zijn. Zal eens bij mango of zara checken.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

07-02-2016 om 10:52

Toch Hema

De skinny's van de Hema hebben knoopsgatenelastiek dus mijn dochter (11) kan die wel aan. Die van CoolCat zijn idd strakker maar dat vind ik minder net staan. Dochter heeft maat 164 dus is wel wat steviger dan jouw 11-jarige

vlinder72

vlinder72

07-02-2016 om 11:16

Smal vallen

Bij mijn dochter vallen smal Esprit en Name it. Slim fit van We kan ook nog.

h&M en de hema vallen juist veel te wijd.

Mijn dochter draagt ook maat 140.

Maaike

Maaike

07-02-2016 om 21:47

skinny fit

WE, Vingino, Blue Rebel, Frendz. Mango kan je ook bij V&D kopen.

Name It alleen de skinny of extra slim vallen goed en ik vond de modellen heel mooi, maar soms wat het knoopsgatelastiek niet ver genoeg en was de broek alsnog te wijd.

H&M en Hema nee!! C&A geen ervaring mee, maar vond ik op het oog niet mooi.

Yura

Yura

08-02-2016 om 10:31

Gap

Mijn dochter had op die leeftijd altijd Gap jeans, in de eerste instantie liet ik mijn man ze mee nemen als die voor zaken in de VS of Engeland was, later werden ze ook online beschikbaar voor levering in Nederland en tegenwoordig kun je Gap zelfs op Zalando bestellen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.