Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

moreen

moreen

05-07-2015 om 13:49

facebook vraag

Waarom kun je op een bepaald moment iemand niet meer taggen? Want zo noem je dat toch dat je letters van iemand naam blauw worden en dat die persoon dat in zijn nieuwsoverzicht krijgt?

Hadewich

Hadewich

05-07-2015 om 14:22

Storing?

Een vriendin van mij had dat pas ook. Ze kon iedereen taggen, maar mij ineens niet. Na een paar dagen weer wel. Ik kon tegelijkertijd geen losse foto's liken, wel fotoalbums of berichten. Was ook na een paar dagen weer over. Ik hou het maar op een storing.

Charis

Charis

05-07-2015 om 18:55

Diegene heeft zelf de mogelijkheid om haar te taggen uitgeschakeld. Ikzelf ontving bijvoorbeeld eerst een bericht dat iemand mij wil taggen. Pas als ik dat goedkeur wordt het geplaatst.

Charis

Charis

05-07-2015 om 18:56

Ontvang

Ontving moet ontvang zijn

Hadewich

Hadewich

05-07-2015 om 19:49

Charis

In dat geval kun je wel iemand gewoon taggen, de naam wordt gewoon blauw maar het wordt pas geplaatst na goedkeuren. Dat kan het dus niet zijn.

herbi

herbi

06-07-2015 om 02:12

taggen

je kunt toch verschillende soorten instellingen kiezen. Taggen met goedkeurig van, maar ook: kan niet getagd worden. Net zo kun je ook kiezen om geen reacties op he berichten te krijgen..

Hadewich

Hadewich

06-07-2015 om 08:48

Ik kan alleen maar kiezen voor getagd worden met of zonder goedkeuring. Ik kan er niet voor kiezen om nooit getagd te worden.

Taft

Taft

06-07-2015 om 10:53

storing denk ik

----Wanneer je in een bericht bent getagd, welke nog niet toegevoegde gebruiker wil je dan aan het publiek toevoegen?----

Deze zin uit de instellingen snap ik niet, maar die heb ik op "alleen ik" staan.
En verder heb ik deze----Tags controleren die mensen toevoegen aan je eigen berichten voordat de tags worden weergegeven op Facebook?---- op ingeschakeld staan.Ik moet elke tag goedkeuren wil die op mijn tijdlijn komen te staan, via mijn activiteitlogboek.

Verder lijkt mij er een storing te zijn, want naast de cursor draait alleen op facebook al dagen een bolletje alsof de pagina vastloopt of niet geladen wordt. Verder kon ik vaak geen foto's van anderen bekijken of doorklikken.

En nog langer verdwijnen mijn berichten van facebook ongeveer 5 minuten na het plaatsen van start. Voor mij dan, voor anderen zijn ze zichtbaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.