Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Geen meldingssignaal bij Whatsapp

Als ik een Whatsappbericht binnenkreeg ging dat altijd gepaard met een ping en stond er een 1-tje in mijn scherm. Op een gegeven moment kreeg ik dat niet meer dus miste ik berichten, die zag ik pas als ik zelf de app opende als ik een bericht wilde sturen. Alle instellingen stonden goed volgens mijn collega op de ICT-afdeling. Ik heb Whatsapp dus maar opnieuw geïnstalleerd, toen deed hij alles weer zoals het hoorde. Tot vandaag. Heeft iemand dat ook wel eens aan de hand gehad en kan die mij vertellen hoe ik dat op kan lossen?

skik

Minimal Lisa

Minimal Lisa

07-10-2015 om 12:16

ik lees mee

Helaas geen oplossing, maar ik lees geïnteresseerd mee. Bij mij sinds een aantal weken ook geen meldingssignaal meer, ondanks 'juiste' instellingen. Heul vreemd.

Krullevaar

Krullevaar

07-10-2015 om 13:31

tips

Ik heb het ook gehad. Instellingen stonden inderdaad goed. Ik heb m'n telefoon toen helemaal uit gezet en opnieuw opgestart. Toen was het probleem opgelost. Misschien bij jullie ook? Tis het proberen waard.

skik

skik

09-10-2015 om 09:03 Topicstarter

Uitzetten en opnieuw opstarten

Dat blijkt te helpen. Nog niet ideaal, want je weet nooit wanneer het weer tijd is om die truc uit te halen, maar dat ga ik dan maar regelmatig doen.

skik

Ilse

Ilse

04-12-2015 om 12:47

Ook gehad

Heb het probleem ook gehad, aan en uit heeft niet geholpen! Is vanzelf over gegaan, weet niet waar het probleem lag.

Minimal Lisa

Minimal Lisa

04-12-2015 om 12:57

bij mij nog altijd

Blijft vreemd, dit. Bij mij doet hij het nog steeds niks, ondanks aan- en uitzetten en updates. Nou ja; er valt goed mee te leven.

Noet

Noet

04-12-2015 om 13:06

maar

waarom zou je al die pingetjes willen? Dan word je toch gillend gek van al die geluidjes. Het is toch prima als je ziet dat je een bericht hebt op het moment dat je je telefoon pakt. Op het moment dat het echt belangrijk is bellen ze wel.

Hanne.

Hanne.

04-12-2015 om 13:25

wat ik begrijp

Wat ik begrijp is dat er helemaal geen melding meer komt. Dus je hoort geen geluid, maar je ziet ook op de telefoon niets.

Dat lijkt mij dan wel weer lastig. Moet je je app gaan openen om te kijken of je berichten hebt.

Verder geen tips. Herken het probleem niet

skik

skik

04-12-2015 om 17:47 Topicstarter

Dat dus.

Geen ping maar ook geen melding, niet zo'n cijfertje met het aantal binnengekomen berichten bij het WhattsApp-icoontje. Dan zie je pas dat er wat binnen is als je zelf een bericht wil gaan sturen. Ik zit niet zo vastgeplakt aan de telefoon en gebruik hem niet zo gek vaak dat ik dat snel in de gaten heb. Ik heb nu voor de tweede keer WhatsApp opnieuw geïnstalleerd en nu doet hij het al weer weken naar behoren.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.