Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Grrrr Choozze zero stopt ermee

Precies vandaag is Choozze met zijn zero-abonnement gestopt!
Echt jammer, ik was zo blij met die tip van hier. Wilde het vandaag gaan regelen, en snapte al niet dat ik niet verder kwam in het bestelproces. Blijkbaar moet de site nog aangepast worden.
Jammer!

Iemand een tip voor een supergoedkoop abonnementje?

Anneque

Anneque

01-02-2016 om 15:13 Topicstarter

Voor geïnteresseerden: de verklaring van Choozze

"Choozze beëindigt freemium abonnement

Choozze beëindigt haar gratis Zero abonnement per 1 februari 2016. Na een succesvolle start van de mobiele revolutie heeft Choozze de mobiele telecommarkt opengebroken en wordt het tijd om het stokje over te dragen aan de huidige marktspelers. Hoewel het Zero abonnement wordt beëindigd, blijft Choozze haar Bright abonnees als vanouds bedienen.

Choozze heeft in augustus 2014 de mobiele telecommarkt in Nederland opengebroken met de abonnementen Choozze Zero en Choozze Bright. Door de introductie van de Bright roaming-component en het gratis Zero abonnement is de concurrentie onder de low-budget sim-only aanbieders sterk toegenomen. Lagere abonnementsprijzen, maandelijkse opzegtermijnen en flexibele bundels zijn het standaardrecept geworden voor mobiele providers.

Daarom is besloten per 1 februari 2016 te stoppen met het aanbieden van het gratis Zero abonnement. Choozze biedt dan alleen nog Bright aan. Klanten met een Zero abonnement mogen tot 1 maart 2016 overstappen naar Bright of kiezen voor een andere provider. Choozze gebruikers zijn niet gebonden aan een contract en kunnen dus altijd overstappen. Besluit de klant bij Choozze te blijven, dan geldt er voor de abonnementskosten een speciale aanbieding."

Ad Hombre

Ad Hombre

01-02-2016 om 15:19

Anneque

Wat een ratten he? Ik heb er ook een afgesloten. Te mooi om waar te zijn. Nu is 25 EUR voor een paar maanden helemaal niet meer zo goedkoop.

Jamie

Jamie

01-02-2016 om 15:31

Ojee

Hier ook, mijn zoon is er eind okt mee begonnen en heeft zijn 25 euro er dus ook nog niet uit. Hij heeft nu voor 4 maanden 25 euro betaald dus 6,25 per maand, dat was ongeveer net zoveel als dat hij eerst betaalde voor zijn oude provider. Ojee, die gaat boos worden!

Lusithania

Lusithania

01-02-2016 om 15:34

Afgelopen vrijdag

Mijn zoon is afgelopen vrijdag naar Choozze overgegaan, met nummerbehoud.
Hoe snel zal alles nu geregeld kunnen zijn?

ok

ok

01-02-2016 om 15:47

heb net een berichtje naar Radar gestuurd

Mijn zoon moet dus nog opschieten wil hij zijn nummer behouden.

Ok, waar stappen we naar toe over met de kinders?

Jamie

Jamie

01-02-2016 om 15:48

Die vorige was van mij, ik ben al begonnen met: https://www.bellen.com/vergelijken/sim-only gelukkig was mijn zoon nog niet gewend aan die 100 mb internet

Jamie

Jamie

13-02-2016 om 19:01

aanbod via simpel

https://www.simpel.nl/welkom/?m=4&i=0&utm_campaign=cashback&utm_source=choozze&utm_medium=email

die 20 euro zijn de overschrijvingskosten, dus die krijg je in ieder geval terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.