Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Barvaux

Barvaux

21-04-2015 om 11:42

Trivia Crack vragen maken

http://www.thecontentfactory.nl/mobiel-en-telecom/trivia-crack-antwoorden/

Ik vind het bijna leuker om vragen te verzinnen dan het spelletje te spelen maar blijkbaar doe ik iets fout want er is nog geen enkele vraag van mij goedgekeurd. Ik begrijp dat men mijn vragen beoordeeld en pas als 85% mijn vraag ok vindt komt de vraag in het spel maar veel van mijn vragen komen niet verder dan 10 keuringen en dan blijft het hangen op 8-2 of 5-3 ofzo.

Wat doe ik fout want als dat bij iedereen zo is krijg je toch nooit nieuwe vragen?

Astrid

Astrid

26-04-2015 om 11:08

Heb eens gekeken

Heb eens gekeken, kende de app niet, maar wat bedoel je met 8-2 of 5-3?

De kans dat je een dubbele vraag treft is lastig omdat er wel 100.000 zijn, maar de kans dat je dan een vraag maakt die er al is is natuurlijk weer groter. Zou het zoiets kunnen zijn?

Barvaux

Barvaux

26-04-2015 om 17:27

Nee

als je vraag indient wordt die beoordeeld en dan zie ik bijv dan 8 mensen de vraag goed vonden en 2 niet en omdat je 85% moet krijgen heb je volgens mij toch echt 20 mensen nodig en zo vaak worden mijn vragen niet beoordeeld. Ik heb in tien vragen per vraag nooit meer dan 12 beoordelingen gehad vaak nog minder. Ik probeer zelf ook te beoordelen, zit nu op 200 beoordeelde vragen.

Verder krijg je in het Nederlands heel vaak dezelfde vraag als je het wat langer speelt.

Hadewich

Hadewich

07-05-2015 om 11:01

pfffff

Ik heb net heel veel vragen beoordeeld en het valt me op dat het gebruik van hoofdletters wel erg moeilijk is: veel te weinig, of juist veel te veel!

Ik vind het trouwens vreemd dat als je onder in beeld kiest voor 'globaal' (het wereldbolletje), je maar 10 à 20 vragen krijgt, en als je daar kiest voor 'Nederlands', je maar door kunt blijven gaan met vragen beoordelen!

Barvaux

Barvaux

07-05-2015 om 11:09

Klopt

Klopt dat was mij ook al opgevallen. Ik heb ze gemaild en aan het antwoord heb ik niet veel. Ze denken dat we hier op Nederlandstalig grondgebied genoeg beoordelaars hebben.

Zoon heeft nu een vraag met 19 voor en 2 tegen en nog niet goed genoeg en dat is volgens mij toch meer dan 20 beoordelingen met 85%.

Ik heb ze teruggevraagd wat het minimale aantal beoordelingen zijn maar helaas nu niet zo'n snel antwoord.

Oebele

Oebele

16-02-2016 om 10:46

Hoeveel beoordelaars nodig?

Ik merk veel van wat jullie zeggen.
Zo heb ik bijvoorbeeld een vraag opgesteld 18 voor 0 tegen.
Hoeveel beoordelaars zijn er nodig?

Barvaux

Barvaux

16-02-2016 om 14:49

tja

Dat is onbekend. Ik heb het vanaf de zomer tot halverwege dec niet gespeeld en toen waren er ineens 14 vragen goedgekeurd. Daarvan zijn er al weer 4 uitgegooid.

Ik zal de aantallen noemen, eerst positief dan negatief:
142-49
77-20
79-19
137-21
160-16
136-14
116-13
139-11
115-15
95-25

85% positief is het dus maar zelden maar eerst waren die cijfers niet zo hoog.

Momenteel worden de vragen overigens slechter en slechter, jammer dat ik ze niet onthoud maar het niveau is echt te gek voor woorden aan het worden. Ik begrijp ook echt niet dat die vragen er door glippen en het lijkt er op of alleen pubers voor de muntjes vragen indienen en vragen beoordelen.

Ook een gedoe met die kaartenmachines gehad, mijn zwager had de Valentijnmachine pas na een week. Ze rommelen maar wat aan daar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.