Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lusithania

Lusithania

29-03-2015 om 13:58

Wat is het leuke aan een smart tv?

Wij kijken nu via de hard disc recorder naar de tv omdat de rest het niet meer doet.
Het is tijd voor een nieuwe dus. De oudste vindt dat het een smart tv moet worden. Maar wat is het 'nut' of handige ervan?
Ik kijk nu op mijn pc naar series of uitzending gemist.
Wij zijn geen tv verslaafden verder.
Dus is mijn vraag aan de smart tv bezitters wat jullie er mee doen.

mijk

mijk

29-03-2015 om 15:58

Uitzending gemist

Maar ook tv on demand. You tube op de tv

bloemetje

bloemetje

29-03-2015 om 16:30

ach

Ach, de smart-TV wordt gewoon de nieuwe norm. Ga naar de winkel voor een nieuwe TV, en je ontkomt bijna niet meer aan een smart TV.

Wat wij doen: YouTube etc. kijken, maar ook foto's van je telefoon of laptop kun je op TV bekijken. Gedownloade films worden hier ook via de TV gestreamd. Voor uitzending gemist hebben wij hem niet nodig; dat maakt gewoon deel uit van ons glasvezel-abonnement van KPN, en is daarmee op iedere TV te bekijken.

Lusithania

Lusithania

29-03-2015 om 16:50

Het lastige is dat wij dat smart tv gebeuren niet missen nu.
Ik denk dat wij er te weinig tv voor kijken.
Wij merken ook dat het beeld via de harddisk recorder een stuk minder scherp is dan met 'rechtstreeks' beeld.
Maar dan heb je straks die recorder ook niet meer nodig?????

Ad Hombre

Ad Hombre

29-03-2015 om 22:29

Domme TV met kastje

TV kijken doen wij bijna niet meer, bijna alles komt toch al van een harde schijf, zij het via een mediaspeler. Wat je nu aan smart TV koopt voldoet waarschijnlijk over een paar jaar niet meer. Geeft ook niks, want dan zet je er een kastje naast/onder. Als je het smart gedeelte niet gebruikt heb je er trouwens ook geen last van.

Maar een of andere vorm van 'smart' heeft wat mij betreft wel de toekomst. Los of in de TV.

Een uitkomst, juist voor mensen die weinig TV kijken.

thuiszitter

thuiszitter

31-03-2015 om 13:57

Smart tv of heet het anders?

In ieder geval een Tv aanschaffen met Wifi en voldoende hdmi aansluitingen omdat je dan bijv. met Netflix leuke films en series kunt bekijken.
verder biedt het heel veel extra mogelijkheden.
Zou zeggen laat je eens informeren in de winkel, dit kost je tenslotte enkel wat van je tijd

Lucerna

Lucerna

31-03-2015 om 17:28

zeuren

Er is niet zo lang geleden aardig wat te doen geweest over smart-tv's. Voorlopig is mijn privacy me nog te lief en geven die krengen veel meer informatie over je weg dan je in de gaten hebt...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.