Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Familylink

Hallo allemaal,
Ik zou graag advies willen. Mijn dochter heeft voor het eerst een telefoon. Om haar nog wat in de gaten te houden willen we familylink op haar telefoon zetten. Mijn ex wil alleen mij aan zijn googleaccount toevoegen. Ik ben hier alleen wat huiverig voor omdat ik niet wil dat hij hierdoor dingen van mij kan zien. Dat hij mijn dochter kan volgen vind ik geen probleem. Ik ben zelf niet heel handig in de digitale wereld daarom wil ik zeker weten dat ik niet gekoppeld sta aan hem zodat hij foto's, locaties en bijv betalingen kan volgen. Dat zijn namelijk dingen die ik tegenkom op internet. 
Wie kan mij advies geven. 
Bedankt alvast

ik vind family link persoonlijk heel irritant. Deden t om dezelfde reden. Maar nu, nu kind ouder is, krijg ik t er met geen mogelijkheid meer af. Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar toch. Daarnaast was t vervelend op t VO omdat ze in de brugklas om de haverklap een kahoot oid deden en dan had ie weer toestemming nodig, net als wij niet bereikbaar waren. Verder geen ervaring met de vraag die jij stelt, mijn man heeft t er meen ik opgezet (geen exen hier). Maar lijkt me toch niet dat hij dan in jouw account kan. Of anders een 2e account aanmaken?

Groetjes, Marit

ik heb een speciaal e-mailadres aangemaakt voor me kinderen. Wachtwoord alleen niet gedeeld met kinderen. Dan word er verder niks aan gekonkeld van jezelf. Voor het begin is het zeker fijn. Op een gegeven moment word je idd gek van toestemming geven voor dingen waarvan ik wel wist dat ze het deden 

Anoniem42

Anoniem42

24-02-2024 om 08:54 Topicstarter

Bedankt voor beide reacties. Ik ga dan sowieso een tweede account aanmaken. Bedankt voor de tip!

wij hebben kidslock. Werkt helemaal prima. Kunnen schermtijd geveb, op slot zetten. S avonds op een bepaalde tijd gaat de telefoon op slot. En er zit locatie delen op. Ik vind deze fijner. En je krijgt ook meldingen als ze iets zoeken wat niet geschikt is voor hun leeftijd. Je kan ook meekijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.