Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Kinderleed na scheiding


er.is.maar.1.Pino schreef op 27-03-2024 om 21:22:

je kaapt het topic Nick90, en niet op een fijne manier. Je zit hier vanuit je eigen pijn en onbegrip volledig te negeren dat hier naar alle schijn een vrouw verkracht is (zoals kaatjecato al duidelijk aangaf) en dat gegeven negeer je helemaal. Je hebt een erg eenzijdige blik en dat pleit niet voor je.


TO, sterkte. Ik heb geen inhoudelijk advies maar raad je wel aan om professionele hulp te zoeken. Ik weet niet of aangifte doen je in dit stadium gaat helpen of het leed alleen maar vergroot. Misschien dat iemand met een achtergrond als psycholoog of slachtofferhulp je daar in kan begeleiden en adviseren. Heel veel sterkte, je hebt ongevraagd een hoop ellende op je bord gekregen. Dat spijt me heel erg voor je.

Ik kaap helemaal niks Pino, miss toch wat vaker meelezen.. iemand stelt mij een vraag en krijgt daar antwoord op maar dat wordt door sommige fossiele overblijfsels als gezien als topickaping dus antwoorden op vragen zal ik hier niet meer doen, misschien eens een vraag stellen zodat ik posts die mijn  standpunt kunnen ondersteunen kan gebruiken in mijn voordeel, natuurlijk wel zonder overal op te antwoorden.

Nick90 schreef op 05-04-2024 om 18:24:

[..]

Ik kaap helemaal niks Pino, miss toch wat vaker meelezen.. iemand stelt mij een vraag en krijgt daar antwoord op maar dat wordt door sommige fossiele overblijfsels als gezien als topickaping dus antwoorden op vragen zal ik hier niet meer doen, misschien eens een vraag stellen zodat ik posts die mijn standpunt kunnen ondersteunen kan gebruiken in mijn voordeel, natuurlijk wel zonder overal op te antwoorden.

Ik denk dat jou deelname aan dit topic topicstarter kan helpen begrijpen hoe het voor haar partner geweest is.

Ik heb overigens een stuk meer respect voor jouw reactie richting jouw kind op de ontdekking dat je geen biologisch vader bent dan die van de partner van topicstarter. 

Daglichtlamp schreef op 05-04-2024 om 19:50:

[..]

Ik denk dat jou deelname aan dit topic topicstarter kan helpen begrijpen hoe het voor haar partner geweest is.

Ik heb overigens een stuk meer respect voor jouw reactie richting jouw kind op de ontdekking dat je geen biologisch vader bent dan die van de partner van topicstarter.

Dit sowieso. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je een kind dat nergens voor gekozen heeft en tegen wil en dank in de situatie terecht is gekomen zomaar als een baksteen kunt laten vallen.

MamaE schreef op 05-04-2024 om 22:07:

[..]

Dit sowieso. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je een kind dat nergens voor gekozen heeft en tegen wil en dank in de situatie terecht is gekomen zomaar als een baksteen kunt laten vallen.

Dat kan ook niet. Het kind is onschuldig in deze. 

De ellende is overigens niet met de man begonnen: 'Zijn nieuwe vrouw, wenste duidelijkheid over onze dochter en wou graag een DNA test, als het zijn kind was, stopte ze de relatie, als het niet zijn kind was, dan kon de relatie voortgezet worden en zou het kind geen vaste onderdeel worden van hun nieuwe gezin.'
Natuurlijk had hij haar meteen kunnen/moeten laten vallen.

Tsjo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.