Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

nocus

nocus

06-07-2015 om 13:13

zorg voor de kinderen


jola

jola

07-07-2015 om 13:18

maar

is er geen pgb dan oid als je kinderen zo zorgintensief zijn?
Voor een weekend af en toe of de vrijdagochtend?
Hier zou ik trouwens ook errug graag eens een weekend vrij hebben (wat zeg ik, een maand) maar zit er niet in.

Hortensia

Hortensia

07-07-2015 om 14:25

Jola

Tenzij er inmiddels wat is veranderd is "ontlasten mantelzorg zodat die aan zijn/haar nieuwe relatie kan werken" niet echt een indicatie voor een PGB!

Verder veel herkenning in je laatste zin. En toch moet ook bij ons brood op de plank komen en het lukt nog ook!

Even vrij

In augustus is mijn dochter met familie op vakantie. Mijn zoon kan inmiddels wel een tijdje in de vakantie voor zichzelf zorgen. Dan hoop ik een paar dagen weg te kunnen. Daar verheug ik me nu al op.
Voor het eerst sinds jaren.

Sellingpoint Nocus

Nocus, je hebt ook een uniek sellingpoint. Niets zo sexy als een vader die met toewijding en humor en relativering voor een paar moeilijke kinderen zorgt. Je kunt je vriendin mogelijk best een keer uitnodigen om kennis te maken. Betrek je kinderen in het complot. Net als moeder wil vader ook graag weer een vriendin. En misschien gaat het wel lukken. Ze komt kennismaken met iedereen. Doe wat je altijd doet en doe iets wat de kinderen leuk vinden of iets lekkers te eten, of gourmetten of zo. Je hoeft niet steeds op elkaars lip te zitten.
En als ze de ware voor je is dan ziet ze er wat in. Ze krijgt een allround man met ervaring.

Niki73

Niki73

31-07-2015 om 12:43

Inderdaad Anne

Dat is inderdaad heel aantrekkelijk! Ik kan ervan meespreken. Gewoon doen, Nocus. Je vriendin hoeft echt niet meteen elk weekend te komen (liever niet zelfs), maar ze kan wel nog meer waardering voor je krijgen als ze ziet dat jij een toegewijde vader bent. Zeker in het geval van bijzondere kinderen.
Wat je ex betreft: een paar uren geven, een paar uren nemen. Overleggen. Zelf oplossingen bedenken voor jouw knelpunten. Blijf rustig, dan lukt het echt. Succes!

Kuisheidsgordel

Kuisheidsgordel

01-08-2015 om 01:11

Je bent jaloers en ik snap het wel.

Je ex kan elk weekend uitslapen en heeft tijd voor uitgebreide uitstapjes met haar vriend. Heel wat romantischer dan avonden waarbij je de volgende ochtend weer vroeg op moet. Jammer maar helaas. Als je vriendin echt van je houdt, neemt ze dat op de koop toe en degenen die zeggen dat een toegewijde vader sexy is, hebben gelijk. Wees blij dat je een ex hebt die een groot deel van de zorg op zich neemt. Zelf heb ik die niet en er is ook geen familie in de buurt die regelmatig kan opvangen. Ik zou niet weten hoe ik een relatie zou moeten opbouwen, dat zou puur in gestolen uurtjes moeten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.