Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Rozanne

Rozanne

25-05-2015 om 00:29

Koolhydraatarme recepten

Indien je lekker wilt afvallen, maar geen inspiratie qua recepten hebt, kijk dan even op http://lekker-koolhydraatarm.blogspot.nl/

bieb63

bieb63

25-05-2015 om 15:02

Door het amandelmeel zullen de wraps wel koolhydraatarm zijn (geen idee...). Maar wat is hier verder de bedoeling van? Waar is de groente? Ik zie niet in dat dit nou erg gezond is. Ik zie er sowieso de gezondheidswaarde niet van in (wrap van amandelmeel, kaas, bacon, brie, fricandeau.... wat kruiden).

Hadewich

Hadewich

25-05-2015 om 20:20

ook hm...

Je schrijft dat recepten zijn om af te vallen, maar ik vind er nog behoorlijk wat calorieen per portie in zitten! En ik heb per maaltijd niet genoeg aan één wrap, dus dat worden nog meer calorieen. Meer groenten, minder bacon en kaas (hoe lekker dat ook is) levert ook veel minder calorieen op.

bieb63

bieb63

25-05-2015 om 21:35

vervolg

Ik kan me op zich nog voorstellen dat een wrap gemaakt van amandelmeel beter is dan de standaard versie (geen idee, maar het zal), maar waarom dan niet een wat gezondere en evt. minder calorierijke vulling? Vervang die bacon dan door bijv. zongedroogde tomaatjes en dan evt. wat kaas. Ik begrijp de boodschap niet zo goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.