Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeau voor mijn 60

ik ben totaal inspiratieloos. Binnenkort 60 jaar en ik weet gewoon niet wat te vragen. De kinderen willen dit keer graag een wat groter cadeau geven, maar wat?  Dus als iemand tips of ideeën heeft, heel graag!

ja dat is best lastig natuurlijk om tips te geven, als je niks van iemand weet.

Vind je het leuk om een bon te krijgen voor een uitje?
 Hou je van sieraden? 
Heb je bv hobbies waar je iets specifieks voor kunt vragen; nieuwe fiets, kookapparaat, nieuwe naaimachine, nieuwe tuinspullen, boekenserie 

Weekendje weg met je partner en/of kinderen?

Meet elk kind een uitje dat het kind bedenkt. Of sieraad, kunstwerk, reis. Tsjor

Al jaren geef ik aan niets voor mijn verjaardag te willen. Gewoonweg omdat wat ik wil hebben ik zelf gewoon koop en ik vind het gezellig als ze komen.

Je zou kunnen vragen als cadeau dat je wellicht met ze een weekend weg kan gaan of lekker uit eten.

Een paar dagen weg met kinderen en kleinkinderen zou mijn moeder van die leeftijd fantastisch vinden als er het geld voor zou zijn. 

Een verandering in je huis waar iedereen aan meehelpt
Een dagje uit of weekendje weg met z'n allen
Een cursus of activiteit voor jou of voor iedereen 
Een kok die bij jou thuis voor jullie allen komt koken

Resent ben ik gevallen voor de 3D print sieraden uit Maasland. Misschien kan je daar wat inspiratie op doen.

tsjor schreef op 31-03-2024 om 18:14:

Meet elk kind een uitje dat het kind bedenkt. 

Dat vind ik een goede! Zodat je elkaar ook weer eens een-op-een meemaakt. 

Ook ik zou het zoeken in een ervaring/herinnering maken, dus een etentje/thuiskok, uitje, weekendje weg met zijn allen of een op een met elk kind, misschien nog leuker?

Of iets in de richting van een foto van de (klein)kinderen als je dat leuk vindt. Ik zou ook een brief/document met herinneringen (en evt. foto’s) gemaakt door de kinderen heel leuk vinden, maar dat moeten zij ook leuk vinden en kost geen/weinig geld.

Bijdrage aan mooi sieraad of evt kunstwerk als je daarom geeft kan in elk geval wat duurder zijn.

ik zou ook gaan voor een belevenis, kookworkshop, dagje efteling met alle kinderen, theater, uit eten, high tea, weekendje parijs  

Maar als je een tastbaar kado wilt, kan het ook duur huishoudelijk apparaat zijn:

Draadloze stofzuigen of robotstofzuiger
Airfryer
Kenwood keukenmachine 
Kamado

Een jaarabonnement op de kunstuitleen kan ook.

Wil je dat ook? Ik vond het echt niet leuk om 50 te worden. Voor de rest is dat vaak wel een heel bijzonder iets, dus er hingen hier alsnog slingers, ballonnen en een vlag met Sara. Gelukkig niets wat zichtbaar was vanaf de straat. De buren hoeven dat niet te weten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.