Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Liz

Liz

29-06-2015 om 22:40

Cadeau vriendin 50 jaar?

Een vriendin van mij wordt 50 en geeft binnenkort een feest. Ik ken haar al lang.

Wie heeft ideeën voor een cadeau? Ik heb het megadruk, geen inspiratie en geen tijd om iets zelf te doen / te maken.

Alle ideeën welkom.

Star

Star

29-06-2015 om 23:07

weekendje

ik weet natuurlijk niet wat je uit wilt geven maar iets voor jullie tweetjes lijkt met het leukst. Dat kan van een hightea tot een nachtje slapen en samen 2 dagen weg. Of een leuke musical met etentje vooraf. Voorstelling die jullie allebei leuk vinden. De Toppers/Guus.

Lieke

Lieke

30-06-2015 om 08:15

leuk

Toen ik onlangs 50 werd, kreeg ik een etentje van een goede vriendin. We zijn samen een gezellig avondje uit eten geweest.

Ja, een doe-ding

Een collega van mij werd 60 en heeft van al haar vrienden een 'uitstapje' gekregen. Hadden ze onderling afgesproken, en zo heeft mijn collega nog een jaar lang elke maand iets leuks gedaan met één of meer vrienden tegelijk.
Vond ze erg leuk!
Kan natuurlijk ook alleen door jou gegeven worden, maar als je met twee of drie vrienden iets regelt, kun je de kosten delen als dat een issue is.
Suggesties:
film
etentje
high tea
museumbezoek
theatervoorstelling
concert
boottochtje
helikoptervlucht
creatieve workshop
wadlopen
...

Kaaskopje

Kaaskopje

30-06-2015 om 11:54

Collega's van ons

wisten dat ik van Afrikaanse spullen hou en daarom hebben we een mooi beeldje gekregen die in Afrika gemaakt is.

Voor de rest kun je het jezelf makkelijk maken door via internet iets te bestellen. Via vakantieveiling een overnachting, of een beleving o.i.d.. Zelfs iemand die het megadruk heeft kan daar vast wel even tijd voor vrijmaken toch?

Liz

Liz

30-06-2015 om 15:14

Koopdingen?

Dank voor jullie reacties. Leuke ideeën.

Alleen zat ik zelf meer aan "koop-dingen" te denken.

Ik ken haar lang. Maar we doen niet vaak iets met zijn tweeën. Ze is ook niet een soort beste vriendin.
We wonen wat verder van elkaar af en zien elkaar alleen als het zo uitkomen samen, anders vaak met gemeenschappelijke vriendinnen erbij.

Tijdtechnisch ook misschien wat ingewikkeld, hoewel dat misschien wel een keer kan hoor.

Qua uitgaven dacht ik niet aan helikoptervluchten , eerder aan 15-25 euro. Ik geef daarnaast nl ook al wat voor een gemeenschappelijk cadeau (van iedereen).

Dus koopdingen-suggesties nog welkom, en ik denk na over jullie voorstellen waarbij inderdaad een high tea, film samen of etentje nog evt. zouden kunnen als het inplanbaar is gezien de afstand.

Ah!

Nee, met dat budget is een helikoptervlucht niet te doen!
Als je iets wil kopen, dan hangt het zo erg af van de voorkeur van je vriendin- maar dat kan je zelf wel inschatten lijkt me. Nog een paar suggesties dan:
doosje bijzonder lekkere bonbons
parfum
mooi boek
bioscoopbon (al dan niet met de uitnodiging om samen naar een film te gaan)
kaaspakket
goede fles wijn
fotolijstje met leuke (oude?) foto van jullie / haar. Kan ze zelf natuurlijk een andere foto in doen.
CD / DVD met muziek of film / serie die jullie samen vroeger leuk vonden (hoe lang ken je haar al?)

Pakket.

Een koffie/thee/wijn pakket.
Maar net waar ze van houd.

Chocola, nootjes, kaas, tijdschrift, maar net wat bij het drankje past.

Bodylotion, doucheschuim met een mooie handdoek. (Rituals?)

Een paar mooie glazen of kopjes.

Een plant voor binnen of buiten.

Een armband.

Een mooi notitieboek.

Lieke

Lieke

01-07-2015 om 13:37

ah, ok

Dan kom je een beetje in de wat meer standaarddingen als een boek, dingetjes voor in bad/onder de douche van lush, grote slaschaal, delikatessen (je weet wel olijfolie, mosterd, azijn, thee), kopjes/servies, theeglazen. Ik ken de jarige niet, jij weet waarschijnlijk het beste in welke richting je het moet zoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.