Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Liz

Liz

21-11-2015 om 17:07

I-phone met creditcard kopen verzekerd?

Ik hoorde dat als je een I-phone met je creditcard koopt da hij dan een half jaar lang verzekerd is (tegen kapot gaan en meer).

Het zou niet uitmaken met welke creditcard je hem koopt, dus hoeft niet per de met American Express (die heeft standaard volgens mij verzekering op gekochte producten).

Weet iemand of dit klopt?

En moet je hem dan dus rechtstreeks bij Apple kopen met je creditcard of kan je hem ook met creditcard bij bijv. Mediamarkt kopen?

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

21-11-2015 om 17:27

Werkt als een tierelier

"dure" dingen betaal ik meestal via mijn creditcard (Visa).

Ik vind het geweldig. Laatst zou ik een iphone4 voor mijn moeder kopen, en toen het op het bezorgen aankwam, bleek dat de zaak failiet was.
Schrikken en balen dus, ook omdat ik hem al via de creditcard betaald had.
Melding gedaan hiervan bij Visa. Tot mijn grote verbazing had ik het geld binnen 48 uur na mijn melding al weer terug.

Ik hoef je dus niet meer te vertellen hoe blij ik met visa was en hoe blij ik was met mijn beslissing om hem via de creditcard te betalen.

Katniss

Katniss

21-11-2015 om 18:35

Ook

Ik bestel bij nieuwe webwinkels altijd met Visa, als op rekening niet mogelijk is, omdat je dan je geld terug krijgt als er onverhoopt niet wordt geleverd. Bij sommige credit cards is je aankoop zelf idd ook een tijd verzekerd, maar bij Visa volgens mij niet.

Katniss

Katniss

21-11-2015 om 18:37

Oh, toch wel

Net gelijk even gekeken. Ook met mijn (ANW Visa zijn aankopen 180 dagen verzekerd. Da's mooi, maar eigenlijk heb ik het gelukkig nooit nodig

angel3

angel3

21-11-2015 om 18:59

Sterker nog

Ook je huurauto is verzekerd. Bij ons werd ingebroken in de huurauto. Een deel werd vergoed door de reisverzekering zoals onze spullen maar de schade aan de huurauto niet. Die werd wel vergoed door visa. Ik geloof wel zo'n luxe kaart maar toch.....ook daar levert het voordeel op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.