Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

15-09-2013 om 18:03

Kattenvoer en hond

Het ziet er naar uit dat wij weer een hond gaan krijgen. We hebben ook katten. Tot 7 jaar geleden hadden we de combinatie kat en hond ook al. Tot die tijd aten de katten op de wasmachine. Maar 7 jaar later zijn de katten niet meer zo atletisch en is die sprong op de wasmachine voor de meesten niet meer haalbaar. Wie hakt er ook met dit bijltje en hoe heb je het opgelost?

Wat

Wat

15-09-2013 om 18:11

er zijn

bij ons zetten we er een stoel voor, die sprong lukt nog en dan via de stoel/hoogje op de tafel/wasmachine.

Of je maakt in de badkamerdeur een kattenluik. Dan kun je het voer op de grond zetten, de katten kunnen erbij maar de hond niet.

Wat

Wat

15-09-2013 om 18:11

hmm

mijn titel klopt niet meer, sorry, later de tekst veranderd

Kaaskopje

Kaaskopje

15-09-2013 om 19:11

Stoel

Ja ik had een Ikea krukje in gedachten De badkamer met luikje vind ik niet zo'n goed idee, daar heb ik zelf ook over nagedacht.

Anne69

Anne69

16-09-2013 om 09:55

Kelder

In ons vorige huis hadden we een grote kast met daarop de voerbakjes voor de kat. Dat werkte goed maar de hond vrat nog steeds de kattenbak leeg. Zo smerig
In dit huis heb ik een kelder en daar is alle kattenspul naar toe. De kattenbakken en de voerbakjes. In de kelderdeur heb ik een kattenluikje laten maken zodat de heren ongehinderd in en uit kunnen. Werkt echt geweldig.
Dit kun je natuurlijk ook doen met een kast of berghok. Als je hond groot genoeg is kun je ook een haakje op de deur overwegen met een opening zo groot dat alleen de kat er door kan.
Wat ook kan is een trapje maken met een kastje oid.
Veel succes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.