Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linnaeushof en sprookjeswonderland: hoe druk?

Nu zoon 4 is en we bovendien een auto hebben staan er twee uitjes op mijn verlanglijstje voor deze zomer: de Linnaeushof en Sprookjeswonderland in Enkhuizen. In geen van beide ben ik geweest in de laatste dertig jaar, maar ik hoor er goede verhalen over.
Alleen vraag ik me af: hoe druk is het? En kunnen we beter in een weekend buiten de schoolvakantie gaan, of in de schoolvakantie? Op een werkdag buiten de schoolvakantie stuit op praktische bezwaren namelijk.

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fraz

Fraz

16-05-2010 om 21:40

Hoi

allebei zijn erg leuk en qua drukte erg weer gevoelig. Is het mooi weer dan is het meestal druk. Beste is dus met redelijk droog maar bewolkt weer. Wij zijn naar beide geweest zowel met super mooi als een beetje minder mooi weer en echt allebei de keren super leuk maar wel veel minder druk.

Grappig

Wij zijn toevallig eergisteren naar Linnaeushof geweest. En het was geweldig! We hadden mazzel met het weer en het was ook niet mega druk.

Wij zijn vroeg gegaan, scheelt vaak ook al.

Jeanne

Jeanne

17-05-2010 om 11:32

Sprookjeswonderland

Ik ben een aantal keer bij Sprookjeswonderland geweest en het was er altijd druk, met mooi weer, maar ook met bewolkt/regenachtig weer in het weekend. In de zomervakantie is het volgens mij ook vaak druk. Ik zou zo vroeg mogelijk gaan en op maandag/dinsdag is het volgens mij het minst druk.

sprookjeswonderland is altijd druk, alle keren dat we er waren, ga iig geen eten halen daar bij het restaurant je staat er zo een half uur te wachten voor een lauwe hamburger. Idem de lieverheersbootjes, wacht een rustig moment af.

Linnaeushof is soms wat minder druk. Ik ben er a.s. zondag (balen, ik heb een hekel aan massavermaak maar goed het huisje in Belgie ging niet door en je moet toch wat om het kinderleed te verzachten).

Pleun

Pleun

17-05-2010 om 15:10

Sprookjeswonderland

Wij zijn ooit op een hele warme dag in augustus naar Sprookjeswonderland geweest. Op de radio hoorden we dat er files stonden naar recreatiesplassen en de stranden. Maar wij hadden dus een heerlijke rustige dag. En ga inderdaad vooral vroeg als ze net open gaan.

Temet

Temet

17-05-2010 om 21:46 Topicstarter

Dank!

Dank voor deze nuttige wenken. De boodschap is duidelijk: Linnaeushof met bewolking, Sprookjeswonderland in een hittegolf

Aan die schoolreisjes had ik nog niet eens gedacht, maar inderdaad, daar is de Linnaeushof natuurlijk favoriet.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.