Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tink

Tink

30-07-2015 om 22:45

Op kamers, welke verzekeringen nodig?

Ha forummers, graag jullie advies! Mijn dochter gaat over 3 weken voor een half jaar op kamers wonen, ze kan onderhuren van iemand die een tijdje in het buitenland zit. Hartstikke leuk, ze hoeft ook niet veel te regelen want de boel is natuurlijk gemeubileerd en zo.
Maar nu vroegen we ons af: wat voor verzekeringen heeft ze eventueel nog nodig? De eigenares van de kamer laat alles doorlopen (inboedelverzekering, huurtoeslag). Dochter betaalt 1 maand borg aan eigenares van de kamer, voor eventueel gesneuvelde zaken e.d.
Maar het lijkt mij dat het daarnaast toch verstandig is een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten?
En zien we verder nog iets over het hoofd?
Op www.studentenverzekering.nl vond ik al erg goedkope verzekeringen maar we staan natuurlijk altijd open voor betere tips.

Henriette123

Henriette123

30-07-2015 om 23:30

Eigen verzekering nakijken

Kijk eerst je eigen WA verzekering na, of je dochter daar niet onder valt, ook als ze niet meer thuis woont.

Tink

Tink

30-07-2015 om 23:51

ha, dat is een goeie

Daar valt ze idd onder, zolang ze thuiswoont of *voor studie* uitwonend is. Het is inderdaad voor studie dus dat geldt gewoon. Mooi, geen aansprakelijkheidsverzekering nodig dus.
Tnx

Andere zaken?

+ Brunette +

+ Brunette +

02-08-2015 om 01:50

Volgens mij niet.

Ik kan niets bedenken.

Tink

Tink

03-08-2015 om 23:30

nou, super

Dan zijn we dus klaar

Dank jullie wel!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.