Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anoniem

Anoniem

29-08-2013 om 21:30

Wat een sombere najaarsmode!

Zwart, grijs, en een beetje donkerrood. Brrr. Wat deprimerend.

Anne

Anne

29-08-2013 om 22:18

Goede reden

om niet (altijd) de mode te volgen .

Ik zag trouwens ook petrol, wel mooi, maar je hebt gelijk, al die donkere kleuren is niets. En ik houd al helemaal niet van zwart en grijs (staan me ook niet goed), dus dat wordt leuk

Juist blij

want die kleuren staan me mooi. Was het vorig jaar of twee jaar geleden dat alles opeens mostergeel was, een kleur die me dus absoluut niet staat... Maar ik heb nog niet geshopt! eerst de 3 kilos van de zomervakantie kwijt raken...

Sinilind

Anne

Ja, dat kan je nou wel zo leuk zeggen, dat je de mode niet moet volgen, maar je hebt niet altijd wat te kiezen. Regelmatig knarsetand ik weer eens van frustratie als het modebeeld modellen/stoffen/kleuren/details voorschrijft waar ik een pest aan heb. Want zoek maar eens een alternatief!

Als ik bijvoorbeeld ernstig verlegen zit om een nieuw colbertje kan ik wel vinden dat het lang genoeg moet zijn om over mijn billen te vallen, maar als de mode anders verordonneert zoek ik dus vergeefs in de rekken. Tenminste, met mijn budget. Dus dan is het of de frustratie wegslikken en genoegen nemen met een kort exemplaar, of geen nieuw colbertje. En dit voorbeeld kan door vele andere worden vervangen. Heerlijk, die 'keuzevrijheid'

Groeten,

Temet (met een mannenspijkerbroek aan omdat ik geen damesspijkerbroek kon kopen zonder elasthan. Grrr)

Kari1

Kari1

30-08-2013 om 13:04

Ja!

Gister wat kledingwinkels ingelopen, bah, een klap in je gezicht al dat gesomber. Het helpt niet dat het de kleuren zijn die mij echt niet staan, ik floreer meer bij wat vrolijkers en helderders.
De kledingindustrie zal weinig aan mij verdienen deze winter, ik doe het wel met wat ik nog heb en hoop voor volgend jaar op betere tijden.
Kari

neteret mut

neteret mut

30-08-2013 om 13:05

Bekend probleem

en vast van alle tijden dat de mode iets voorschrijft wat niet voor iedereen geschikt is (kleur of snit en dan ook nog passend bij je figuur). Ik kan ook geregeld niet slagen, oftewel soms een jaar goed en daartussenin soms een beetje.

neteret mut

neteret mut

30-08-2013 om 13:07

Overigens

heb ik geen idee wat er nu in de winkels hangt, maar kleuren als zwart, grijs en donkerrood klinken mij goed , nu nog de modellen.

GS

GS

30-08-2013 om 17:42

Nog steeds?

Dicteert de mode niet al een paar winterseizoenen lang zwart en grijs? Mijn kast puilt nl. uit van grijs ...

notje

notje

30-08-2013 om 19:04

Helemaal blij

Juist afgelopen zomer kon ik niets vinden.Ik draag het liefst donkere kleuren,en geen pastel brrrr.

Merel

Merel

30-08-2013 om 20:17

Wel te vinden

Ik keek net even als check op wehkamp bij de blazers. Daar kan je kleurtjes invullen en van iedere kleur kon ik toch wel blazers vinden hoor, meerdere zelfs (stuk of 10 modellen) felblauw, groen, bruin, beige, knalrood) Nu heb ik zelf járen geleden een kleurenanalyse gedaan wat inhoudt dat ik mezelf toch alleen maar aan mijn 'eigen' kleuren hou, dus ik let niet zo op de modekleuren.

Margriet*

Margriet*

30-08-2013 om 21:04

Wow

Dat wordt dan nog wel wennen, na mij fluor roze shirts en andere kleurige zomermode en de vorige winter al die vrolijk gekleurde broeken (die ik aan mij heb voorbij laten gaan). Ik ben erg van zwart en grijs dus ik combi wel wat met mijn zomergarderobe.

kastanjet

kastanjet

31-08-2013 om 22:35

Ik ben juist blij

toen ik vorige week de etalages zag. Vanaf mijn kindertijd draag ik zwart en grijs en ik voelde me doodongelukkig met die snoepwinkelkleuren van afgelopen tijd. Kan er niet aan wennen.

hortensia

hortensia

01-09-2013 om 11:58

Gelukkig...

...heb ik al jaren geleden besloten alleen mee te doen met de mode als ik die zelf mooi vind

Ik pas er voor op niet al te trendy kleding in mijn kast te hebben die maar één seizoen meegaan en waarmee je het volgend jaar voor joker loopt, maar voor de rest ga ik gewoon mijn eigen weg

Zwart en grijs heb ik in mijn basisgarderobe en donkerrood ook, o.a. een stokoud velours jasje dat er nog steeds heel netjes uit ziet, dus ik hoef niks bij te kopen dit seizoen Geen idee of velours in of uit is, maar ik ben er blij mee

Groen

Ik zag ook veel mooie tinten groen, leuk. Gelukkig weinig bruins gezien.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-09-2013 om 19:47

kinderkleding

Ik vind het zo jammer dat de kinderkleding nu ook zo somber is. Hadden we de afgelopen lente en zomer lekkere frisse kleuren, nu is het allemaal zo flets. En al helemaal voor jongens.
Mijn dochter is 11 en vind zwart momenteel erg mooi, maar voor onze blonde zoon met getint velletje moet ik nu echt zoeken naar de knallende kleuren. En daarvoor moet ik toch vooral kijken bij de duurdere merken. Het gaat nergens over natuurlijk, maar ik vind het toch jammer.

Dendy

Koolmees

Koolmees

11-09-2013 om 20:25

felle kleuren voor jongens

Ik heb toevallig gisteren een heel leuke hoodie en een leuk shirt met lange mouwen gescoord voor zoon, gewoon bij scapino. Allebei kobaltblauw. Met astronauten afbeeldingen erop. Bij zijn bleke huid staan ze erg leuk.
Bij terstal en bij de hema heb ik ook al een paar leuke shirts gezien hoor. Veel blauw en knalgroen, daar houdt mijn zoon wel van.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.