logo Ouders Online

home forum chat thema-pagina's vraagbaken video koopjeskelder surf-tips snuffelgids service colofon

Magazine - redactionele artikelen
 Vóór de geboorte
 Bevalling
 Baby-tijd
 Peutertijd
 Kleutertijd
 Schooltijd
 Algemeen
Forum-archief

De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.

Verzakte baarmoeder

Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: Verzakte baarmoeder.
Berichtnummer: F00372
Datum: 4 maart 1997
Afzender: marieke ()

Ik ben nu 35 weken zwanger. Sinds een paar weken heb ik zo'n sterke verzakking van mijn baarmoeder dat de baarmoedermond zelfs naar buiten komt. Het plaatsen van een zgn. ring heeft niks geholpen. De gyneacoloog was zo iets in zo'n sterke mate nog nooit tegengekomen, en wist niet of dit consequenties voor de bevalling kon hebben, wel moet ik nu in het ziekenhuis bevallen en zoveel mogelijk rust nemen. Wie o wie kent dit probleem en kan mij hierover meer vertellen.

Marieke.

Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: Marieke vertel!
Berichtnummer: F00372-1
Datum: 25 mei 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]

Beste Marieke,
Ik las jouw bericht.
Ondertussen ben je bevallen, gefeliciteerd hoor!
Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring met de verzakte baarmoeder, hoe de bevalling is gegaan en hoe je er nu voorstaat.
Kun je een tweede zwangerschap aan?
Heb je oefeningen gekregen voor de bekkenbodemspier? Zo niet, dan ik weet er nog wel een paar hoor!

Hopelijk tot op het net,
groeten van Jolanda Schouten, Zoetermeer

Copyright © 1996-2010 Ouders Online, alle rechten voorbehouden
Uitsluiting aansprakelijkheid | info@ouders.nl
Pagina voor het laatst bijgewerkt op: 22 februari 2003