|
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Hoge Bloeddruk
Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: Hoge Bloeddruk
Berichtnummer: F00423
Datum: 27 maart 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Tijdens mijn zwangerschap heb ik een paar maanden op bed/in het ziekenhuis moeten liggen vanwege een hoge bloeddruk. Ik ben bang dat ik hier bij een tweede zwangerschap weer last van zal hebben, zeker gezien het feit dat mijn bloeddruk sinds de bevalling (4 maanden geleden) nog steeds niet is gedaald. Ervaringen en tips zijn zeer welkom!
Monique.
Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: ervaring.....
Berichtnummer: F00423-1
Datum: 29 maart 1997
Afzender: angela ()
ik ben moeder van 2 kinderen en helaas bij al 2 de zwangerschappen heb ik last gehad van een hoge bloeddruk. bij de eerste zwangerschap moest ik zelfs plaspillen en pillen tegen de hoge bloeddruk slikken.Ik heb ook beide keren moeten bevallen in het ziekenhuis onder begeleiding van een gynaecoloog. Nu ben ik net zwanger van de derde en ik verwacht zelf al dat ik weer naar de gynaecoloog moet. overigens hebben mijn beide zussen ook last gehad van een hoge bloeddruk tijdens hun zwangerschappen.
Angela.
|