|
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Bioresonantie bij baby's
Onderdeel: Algemeen
Titel: bioresonantie bij baby's
Berichtnummer: F00545
Datum: 28 mei 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Onze baby van 11 maanden heeft vanaf z'n 3e maand veel last gehad van bronchitisachtige verschijnselen. Volgens de kinderarts in het ziekenhuis is een ontstoken neusamandel de oorzaak van alle kwaad. Onze zoon is eigenlijk nog te jong om z'n neusamandelen operatief te verwijderen. Tevens heeft hij nog steeds in lichte mate last van eczeem. (Ik gebruik pepti plus) Sinds vorige week ben ik gestart met een bioresonantie-therapie bij een homeopaat. Graag zou ik reacties/ervaringen over deze therapie willen ontvangen.
heidi
Onderdeel: Algemeen
Titel: wel neusamandelen verwijderen
Berichtnummer: F00545-1
Datum: 30 mei 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Beste Heidi,
Bij onze jongste,nu 11 maanden, zijn een maand geleden WEL de neusamandelen verwijderd (vanwege dezelfde klachten) en ik moet je zeggen dat hij er enorm van is opgeknapt. Hij hoest een stuk minder dan voorheen en de loopneus, ontstoken oren en ogen enz. zijn voorbij.
Bij het verwijderen van de neusamandelen worden meestal ook de trommelvliezen doorgeprikt en het vocht weggezogen. De druk is dan weg, ze horen weer een stuk beter en voelen zich ook meteen veel beter.
Onze KNO-arts vond hem ook aan jonge kant maar oordeelde dat het toch nodig was en daar ben ik hem ontzettend dankbaar voor. Ons kind zit veel beter in zijn vel!
Sterkte,
Jeannette
|