|
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Bedzeiltje - waar te koop?
Onderdeel: Algemeen
Titel: bedzeiltje
Berichtnummer: F00560
Datum: 4 juni 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Mijn oudste zoon wil sinds enige tijd geen luier meer om 's nachts (hij is tenslotte al 4!). Het probleem is wel dat hij nog wel regelmatig nat is. Mijn probleem is nu dat het grootste (katoenen) bedzeil dat ik heb kunnen vinden te klein is. (Bij Prenetal ca 60:100 cm). Ik heb mij laten vertellen dat er ook bedzeiltjes zijn die gecombineerd zijn met een molton laken, maar tot op heden heb ik nog niets kunnen vinden. Wie weet in de omgeving Wageningen, Arnhem, of Nijmegen een adres waar ik een (katoenen) bedzeil voor een bed van 1 bij 2 meter zou kunnen kopen?
bij voorbaat dank, Kitty Arends
Titel: kraamzeiltje?
Berichtnummer: F00560-1
Datum: 5 juni 1997
Misschien kun je in de kruiswinkel (waar je klossen e.d. huurt) een zeiltje
kopen/huren wat ook gebruikt wordt bij bevallingen. Die moeten toch groot genoeg zijn?
Renate ter Velde
Titel: postorderbedrijf
Berichtnummer: F00560-2
Datum: 6 juni 1997
Ik heb voor mijn 2 kinderen een bedzeil bij Wehkamp besteld. Het is een hoeslaken met aan de onderkant plastic. Gewoon voor een 1-persoons bed. Ik weet niet of dit is wat u bedoelt, maar als u de Wehkamp heeft zou ik zeker even kijken.
mevr Rombout
Titel: drogist
Berichtnummer: F00560-3
Datum: 8 juni 1997
Bij mijn drogist aan de meter te koop. Is de breedte niet voldoende, dan gewoon aan beide zijkanten een stevig stuk katoen stikken zodat de onderlaag goed kan worden ingestopt.
Joke
|