|
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
8 Jaar en extreem angstig
Onderdeel: Algemeen
Titel: 8 jaar en extreem angstig
Berichtnummer: F00952
Datum: 28 oktober 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Hallo collega ouders.
Ik heb een zoontje van 8 jaar. Hij heeft een paar weken geleden reclame op tv gezien van een griezelboek. sindsdien wil hij niet meer slapen. Ik moet iedere 5 minuten bij hem komen kijken. Als het te lang duurt begint hij te gillen.
Ik dacht dat het vanzelf wel minder zou worden maar nu wil hij ook overdag niet meer alleen zijn. Ik wil niet boos op hem worden maar word nu af en toe wel wat ongeduldig.
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Is hij bezig misbruik van de situatie te maken? En hoe lang zal dit nog gaan duren? Heeft iemand tips voor mij?
Groetjes van Astrid Dello
Onderdeel: Algemeen
Titel: Iets anders?
Berichtnummer: F00952-1
Datum: 30 oktober 1997
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Hallo Astrid,
Zou het kunnen dat je zoontje eigenlijk ergens anders heel onzeker over is? Misschien is er de laatse tijd iets veranderd dat voor hem niet goed te vatten is en reageert hij nu via deze heel tastbare griezelfilm zijn onzekerheden af?
Groetjes van Christina
|