|
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Alleenstaande moeders Breda e/o
Onderdeel: Algemeen
Titel: Alleenstaande moeders Breda e/o
Berichtnummer: F01262
Datum: 19 januari 1998
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Ben je een alleenstaande moeder en wil je meer kontakt met soortgenoten? Wij zijn er voor elkaar in de vorm van borrels, stapppen, aktiviteiten met de kids.
We werken allemaal, zijn zelfstandig en genieten van het leven. Maar: soms is het zwaar en dan bellen we elkaar. Je bent welkom!
M.Melis.
Titel: alleenstaande moeder Noord-Holland
Berichtnummer: F01262-1
Datum: 4 februari 1998
Geweldig initiatief Breda! Jammer genoeg woon ik in de Kop van Noord-Holland. Lijkt me heel goed om een single parents club op te richten. Waar blijven de alleenstaande ouders op Internet?! Te druk zeker. Waar zijn de sites waar je als alleenstaande werkende moeder van jonge kinderen aan je trekken komt? Ouders Online doe er iets aan. Thema groep alleenstaande ouders moet toch mogelijk zijn. Ik wacht vol spanning op reacties.
Elly Verkleij.
Titel: Een mailinglist?
Berichtnummer: F01262-2
Datum: 5 februari 1998
Hoi,
Ik heb ook al gereageerd in het forum op een oproep van een "gedumpte" moeder Shirley. Mijn voorstel was een mailinglist en dat niet alleen voor gedumpte moeders, maar voor alle alleenstaande ouders. Kan je daar je verhaal een beetje kwijt en steun en advies van ouders in dezelfde situatie.
Er is een Amerikaanse mailinglist voor alleenstaande ouders SinPar, maar dat is geloof ik meer onzin dan dat je er echt wat hebt.
Ik woon niet zover van Breda, 45 minuutjes rijden, ik woon op Goeree-Overflakkee.
Groetjes,
Elsa.
Titel: Aan Elsa, van Lein
Berichtnummer: F01262-3
Datum: 9 februari 1998
Wat leuk, je reaktie! Afgelopen vrijdag hebben we met 6 'alleenstaande moeders' geborreld in Breda. Ik ben de organisator van de groep en probeer 1x per maand zo'n avond te regelen. We zijn erna nog met een paar gaan stappen. Was echt leuk! De verhalen over een weer. Weer verliefd of juist (liever) niet: veel te druk en te leuk zo. Problemen met opvoeding of gewoon vragen.
Je bent welkom de volgende keer! Als je je adres en tel.nr. naar mij e-mailt, dan hou ik je op de hoogte. De andere meiden zullen je ook graag willen zien! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Tot horens,
groeten Lein.
Titel: Aan Elly, van Lein
Berichtnummer: F01262-4
Datum: 9 februari 1998
Ik ben ook heel vaak (weekenden) in Amsterdam! Lijkt het je leuk om een keer samen wat te drinken en te praten over een 'Noord-Holland'-groep voor alleenstaande moeders? Afgelopen vrijdagavond heb ik weer een borrelavond georganiseerd met 6 meiden in Breda.
Was ontzettend leuk! We hebben toevallig allemaal 1 kind, we werken allemaal part/fulltime en beginnen onze draai te vinden. Leuk en interessant om verhalen te delen; de een is weer verliefd, de ander juist niet (vindt het prima zo). Daarna zijn we nog spontaan gaan stappen. Was echt leuk!
Als je me emailt met je adres en telefoonnummer, dan kan ik je bellen en laten weten wanneer ik in A'dam ben. Wie weet ... kunnen we iets opzetten bij jou in de buurt?
Groeten en tot horens!
Lein.
Titel: Aan Lein, van Elly
Berichtnummer: F01262-5
Datum: 10 februari 1998
Lein,
Bedankt voor je reactie. Lijkt me een goed plan om elkaar eens te ontmoeten en jouw ervaringen te horen met de groep van Breda. Ik stuur je een e-mail met mijn adres en telefoonnummer. Tot ziens!
Elly.
|