logo Ouders Online

home forum chat thema-pagina's vraagbaken video koopjeskelder surf-tips snuffelgids service colofon

Magazine - redactionele artikelen
 Vóór de geboorte
 Bevalling
 Baby-tijd
 Peutertijd
 Kleutertijd
 Schooltijd
 Algemeen
Forum-archief

De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.

Clomide werkt niet. Wat nu?

Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: Wat nu?
Berichtnummer: F01771
Datum: 17 april 1998
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]

Hoi,

Ik heb 5 maanden Clomide geslikt zonder dat er een zwangerschap op volgde. Ik moet over 2 weken terug naar de gyn. en ik vraag me af wat de volgende stap zal kunnen zijn zodat ik niet onvoorbreid naar dit gesprek ga.
Alvast bedankt Joyce

Titel: info
Berichtnummer: F01771-1
Datum: 18 april 1998

Wat de volgende stap zal zijn ligt aan een hoop factoren Wat is precies de oorzaak van het niet zwanger worden en wat zijn de methoden die wel geschikt zijn.

Zorg dat je voor jezelf een beetje info verzamelt van wat er mogelijk is. Boeken in de bied of evt folders in het ziekenhuis. Een arts vind het ook prettig wanneer je zelf al weet wat je wil.

Als je vagen hebt over mijn ervaringen dan mag je me gerust prive mailen hoor. Ik heb zelf een aantal IUI behandelingen ondergaan en ben uiteindelijk bij de 3e IVF poging zwanger geworden.

Succes,
Erika

Titel: kijk es bij Freya
Berichtnummer: F01771-2
Datum: 19 april 1998

Joyce,

Zelf draai ik (helaas) al een aantal jaren mee in het circuit van ongewenst kinderloos en dokteren.
Ik kan je aanraden om eens op de homepage van Freya te kijken, naast veel medische informatie kun je daar ook brochures downloaden over verschillende behandelmethoden enz.

Hun adres: www.freya.nl

heel simpel dus.

Succes met jullie verdere planning en behandeling!

Doech,

Richtsje

Titel: Zwanger!
Berichtnummer: F01771-3
Datum: 26 april 1998

Hoi,

1 dag voordat ik naar de gyn. moest voor dat gesprek heb ik een test gedaan en ja hoor positive en dat terwijl ik deze maand niet eens Clomide heb geslikt.

Ieder geval bedankt voor de tips maar het is niet meer nodig.

Groetjes Joyce

Titel: Gefeliciteerd!
Berichtnummer: F01771-4
Datum: 27 april 1998

ooit hebben wij wat prive gemaild over deze onderwerpen , leuk om te horen dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Titel: Gefeliciteerd!
Berichtnummer: F01771-5
Datum: 28 april 1998

Van harte gefeliciteerd!! en een fijne zwangerschap gewenst.

Copyright © 1996-2010 Ouders Online, alle rechten voorbehouden
Uitsluiting aansprakelijkheid | info@ouders.nl
Pagina voor het laatst bijgewerkt op: 22 februari 2003