|
|
 |
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Borstverkleining en borstvoeding?
Onderdeel: Algemeen
Titel: Borstverkleining en borstvoeding?
Berichtnummer: F01811
Datum: 27 april 1998
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Als ik met borstvoeding van mijn tweede getsopt ben wil ik een borstverkleining laten doen. Wie heeft daar ervaring mee en of je daarna nog steeds zelf zou kunnen voeden?
Ina
Onderdeel: Algemeen
Titel: ook borstverkleining
Berichtnummer: F01811-1
Datum: 4 mei 1998
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Hai Ina,
Nadat mijn eerste 1 jaar oud was, heb ik een borstverkleingings operatie gehad. Mijn jongste is nu 6 weken en heb gekozen voor flesvoeding. Nu is het groote verschil dat ik evengoed gekozen zou hebben voor flesvoeding ook al zou ik borstvoeding kunnen geven.
Ik weet niet of je al gesproken hebt met een chirurg over deze operatie, want het ligt eraan hoe de correctie uitgevoerd wordt.(er zijn namelijk verschillende manieren van opereren)Bij mij werd ook de tepel verplaatst en konden zij mij niet garanderen dat ik ooit nog borstvoeding kon geven. Voor mij was dit geen probleem. Die te grote borsten waren een veel groter probleem. Toen mijn dochterje geboren werd heb ik wel vocht uit mijn tepels gehad,en mischien had ik borstvoeding kunnen geven. Ik wilde dit toch niet riskeren. Ik was bang dat als er een aantal klieren door de operatie toch iets verstopt zouden zitten, ik daar dan grote problemen mee zou kunnen krijgen (borstonsteking bv)Onderschat een borstverkleining niet en zoek een goede chirurg. Indien je evt vragen hierover hebt mag je me ook mailen.
heel veel succes
marina
|