|
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Baarmoederhalsslijm
Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: Baarmoederhalsslijm
Berichtnummer: F01817
Datum: 28 april 1998
Afzender: (naam en e-adres bij redactie bekend)
Wij proberen al een tijdje zwanger te raken en ondertussen let je meer en meer op je lichaam. Bij het baarmoederhalsslijm begijp ik het volgende niet goed: De eerste dagen na de bloeding wordt de vagina droog, dan komt er weer afscheiding, die wanneer je er draden van kunt trekken aangeeft dat de eisprong in aantocht is, daarna zou de vagina weer 'uitdrogen'. Mijn eisprong is ongeveer rond de 15e dag en mijn cyclussen zijn rond de 29 dagen, maar rond dag 22, of 24 kan ik soms rustig weer zo'n vochtig gevoel hebben. Dit slijm is gewoon doorzichtig. Totnutoe ben ik dan zo'n dag of 3 later weer ongesteld geworden. Tegelijkertijd hoor je via dit forum dat er ook tijdens een zwangerschap slijm is (met? bloed).
Wat is dit slijm rond dag 24 nu eigenlijk en hebben meer mensen dit? Kan ik ervan uit gaan, dat het het begin van mijn komende ongesteldheid is?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Anoniempje
Onderdeel: Voor de geboorte
Titel: Billingsmethode
Berichtnummer: F01817-1
Datum: 4 mei 1998
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
De Billingsmethode is geent op het herkennen van verschillen in het baarmoederslijm.
In de bieb zijn boeken te krijgen over deze methode, daarin wordt haarfijn uitgelegd waar je op moet letten en hoe het zit.
Succes,
Erika
|