|
|
 |
Forum-archief
De onderstaande teksten maken deel uit van het Forum-archief van Ouders Online. Ze werden gepost van 1996 tot 1998. Daarna is een nieuw forum in gebruik genomen, dat u bereikt via de knop forum in de menubalk hierboven.
Babypop
Onderdeel: Algemeen
Titel: Babypop
Berichtnummer: F02153
Datum: 15 juni 1998
Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]
Hoi,
Wie weet waar de ouderwetse babypop nog te koop is.
Het is er zo eentje met een zacht stoffen lijf en plastice armen, benen en hoofd en hij heeft de grote van een baby van een maand of 3.
Ik heb hem zelf 18 jaar geleden voor m'n verjaardag gehad en zou hem graag nu aan m'n dochter cadeau doen voor haar 2de verjaardag en met een broertje of zusje op komst.
Het liefst een adresje in Amsterdam en omstreken.
Alvast bedankt Joyce.
Titel: zachte pop
Berichtnummer: F02153-1
Datum: 17 juni 1998
Hoi Joyce
Ja, ik weet wel waar je naar op zoek bent denk ik. Ik heb zelf ook hard gezocht naar een pop voor mijn zoontje. Bijna alle poppen in de speelgoedwinkels hebben een enge rotkop om het grof te zeggen. Ik wilde een pop met een zacht lijfje, en niet al te groot, 30-40 cm. Maar jij zoekt kennelijk een grotere. De ogen moesten voor mij dicht kunnen vallen, en het liefst had ik een pop die ook nog kon duimzuigen. Gewoon een gezellige zachte babypop die je mee kan nemen. Ik heb eerst vooral in de wat duurdere 'betere' speelgoedzaken gezocht (in Magna Plaza bijvoorbeeld), maar een lieve pop is daar minstens f 100,-. Uiteindelijk heb ik gewoon bij Intertoys een pop gevonden die op het eerste gezicht niks leek. Hij/zij zat in een akelige doos en had stomme kleertjes aan. Maar het gezichtje was neutraal lief, de oogjes konden dicht (blauwe oogjes, poppen met bruine oogjes ben ik niet tegen gekomen!) en het lijfje was gevuld met van die korreltjes. Hij kostte f 30,-. Maar later zag ik dezelfde bij Bart Smit voor f 25,-. Ik heb zelf een pakje genaaid en nu is het precies de pop die ik voor ogen had. Ga eens heel goed kijken bij die grote Intertoys op de Heiligeweg of de Bart Smit in de Kalverstraat. Misschien vind je ook wat je zoekt.
Janneke
Titel: Bart Smit?
Berichtnummer: F02153-2
Datum: 17 juni 1998
Hai Joyce,
Waarschijnlijk heb je zelf al gekeken bij Bart Smit maar er ligt me iets bij dat ik de pop daar gezien heb (of het was Toys 'r us).
Dat was trouwens wel in Rotterdam.
Misschien kun je via een merknaam(als je die weet) contact opnemen met de fabrikant. 10 tegen 1 dat ze je er 1 opsturen.
Succes
Cynthia
|