Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Mijntje

Mijntje

29-11-2015 om 08:18

lucerno

Nee hoor, het staat al in mijn agenda!

Tihama

Tihama

02-12-2015 om 20:08

We zijn er bijna, hoor

Kenfan is druk aan het vergelijken en kijken en hopelijk hebben we dadelijk witte rook voor een locatie

Moeder

Moeder

02-12-2015 om 20:50

Email

Wordt het [email protected] adres niet meer gebruikt? Sorry, heb niet de hele draad meer paraat. Ik heb daar namelijk een mail naar toe gestuurd maar nog geen reactie op gekregen.

Tihama

Tihama

02-12-2015 om 23:26

Moeder

Jawel, ik check dat mailadres dagelijks. Zou je nog even willen mailen, want ik zie geen mails van Moeder...

Tihama

Tihama

02-12-2015 om 23:35

Yeah....witte rook

We hebben een locatie. In Utrecht. Op redelijke afstand van het CS en in een relatief goed parkeergebied.

Kenfan gaat dit weekend contact opnemen met het restaurant.
Als de reservering helemaal klopt, dan gaan we dat via de mail verspreiden onder alle aanmeldingen.

Dus graag voor vrijdag laten weten of je er nog bij wilt, of eraf, want vrijdag gaan we dus het aantal aanmeldingen benoemen.

Tihama

Leuk! Heb er zin in!

en ik kom dus

Puck

Puck

03-12-2015 om 14:06

ben benieuwsd

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Anyway, ook de febo kan nog gezellig zijn met zo'n leuke groep mensen.....

De Febo? wereldplan

Doen we een kroketestafette als kennismakingsspelletje! Frikandelfluiten, bere-happen, bamibalpoepen. Trek vooral niet je zondagse jurk aan.

En dan ben ik benieuwd of mijn educated guesses wie er achter nieuwe nicks zitten kloppen.

Hortensia

Hortensia

03-12-2015 om 20:05

Kenfan!

Wedstrijdje mayonaise werpen, wie komt het verst?

Wat oude en nieuwe nicks betreft: ik kan heel slecht zowel nicks als gezichten onthouden, dus wie ik de vorige keer heb gezien kan ik deze keer straal voorbij lopen. Sorry bij voorbaat!

Thursday Next

Thursday Next

03-12-2015 om 21:42

oh Hortensia

ik heb precies datzelfde. Maken we gewoon opnieuw kennis (als ik je al kende... Ik ben maar 1x naar een meeting geweest)

Oh ja, oude en nieuwe nicks, ik onthou ze niet

Hoewel, ik denk toch een paar oudgedienden te herkennen. Ik blijf maar gewoon mezelf, ik heet hier al zolang Engeltje, het lijkt me heel raar om dat te veranderen.

Steggel

Steggel

03-12-2015 om 22:20

Ik bedenk

Mij nu dat ik me nog officieel aan moet melden. Heb het alleen via oo gedaan.
Ok als ik dat morgen of zaterdag even per mail doe?
Lukt nu ff niet.
Ben benieuwd naar de meeting- nog nooit eerder geweest.

tonny

tonny

04-12-2015 om 08:39

gauw doen Steggel!

vandaag als het even kan!

Puck

Puck

04-12-2015 om 11:27

Nicks...

Ik ben er net als Hortensia heel slecht in. Alleen van een paar echt herkenbare weet ik de oude nick. Ben dan ook erg blij met Tihama, Tonny, IngridT en Kaatje die hun oude nick nog steeds hebben. Ken ik jou ook vanuit de oertijd KEnfan? Mijn intuitie zegt van wel, maar ik kan er zo maar verschrikkelijk naast zitten hihihi

Ja hoor puck

Kenfan ken je!

Noet

Noet

04-12-2015 om 13:15

ja,

die Ken je? Hortensia ken je ook.
En ik ga gewoon na de meeting weer mijn nick wisselen, maar dan herken je me ook zo wel weer.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-12-2015 om 13:30

jeetje

Jeetje, nu ga ik het toch weer twijfelen hoor.

Waarschijnlijk helemaal niet jullie bedoeling, maar door het geheimzinnige 'ja, je kent-die-en-die-wel' krijg ik een ongemakkelijk gevoel. Het gevoel dat je op het schoolplein kan hebben. Iedereen lijkt elkaar te kennen en heeft onderlinge 'geheimpjes' en jij hoort niet bij het kliekje....

Noet

Noet

04-12-2015 om 13:39

nee hoor ijsvogeltje

je zult merken dat het zo zeker niet zal gaan.

Het is een treffen van oude bekenden, maar zeker geen kliekje, juist leuk om nieuwe oude bekenden te maken. Er zijn natuurlijk meer meetings geweest en daar kennen we elkaar van.

Eentje uit een heel oude doos: ooit heb ik afgesproken met een forumlid om samen te gaan hardlopen, we kenden elkaar niet, wisten elkaars echte naam ook niet. Hadden alleen een tijd en een locatie afgesproken.

Tja zei haar man: "stel nou dat het helemaal geen vrouw is, maar een stevige kerel met foute bedoelingen" Nou zei zij: dan stap ik toch gewoon niet uit mijn auto.
We zijn gaan hardlopen en na een uur gezellig lopen en kletsen, kwamen we er achter dat we ons helemaal niet voorgesteld hadden. We gingen gewoon verder met de kletsverhalen die we hier op het forum hadden.

En zo gaat het op een meeting ook, heel ontspannen en vaak heel verbaasd omdat je een heel ander plaatje bij sommige nicks hebt.

Katniss

Katniss

04-12-2015 om 14:18

IJsvogeltje

Dat gevoel kreeg ik ook een beetje hoor Ik weet wel dat het niet zo uitpakt, maar het werd ineens wel heel erg ons-kent-ons. Ik ben overigens lang geleden wel twee keer naar een meeting geweest. Daarvan kan ik me nog wel wat mensen herinneren, maar altijd maar de vraag of ze zich mij ook herinneren. Het is hoe dan ook spannend, maar wordt vast hartstikke leuk.

Welnee

allemaal onschuldige voorpret,even een opwarmertje, dadelijk praten jullie me nog een queenbeecomplex aan of word ik ervan beticht meidenvenijn aan te sticheten. Echt,die gevoelens zitten in jullie eigen hoofd. Om maar eens een forumkreet van stal te halen: LAAAAAATTT LOSSSSS.

Ijsvogeltje, wij hebben elkaar ook wel eens ontmoet. Katniss, was jij op de Moeder aller Meetings in Almere?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-12-2015 om 15:31

ik weet het

Ik weet het, ik weet het, het wordt vast heel gezellig. Maar ik kreeg er opeens een ongemakkelijk gevoel bij, en dat wilde ik toch wel even delen

Ik ben ooit 1 x op een meeting geweest. Kan mij daarvan vooral mensen herinneren die nu niet in het lijstje staan. Of dus blijkbaar onder een andere naam. En Thursday Next ken ik uit het 'echte leven', dat scheelt stiekem toch wel, ha ha.

Katniss

Katniss

04-12-2015 om 15:38

Kenfan

Ik ken jouw vroegere nick wel (natuurlijk, daar heb ik nog naar gevraagd haha), maar ik ben een beetje kwijt welk gezicht daarbij hoort Het komt goed. Ik ben inmiddels wel heel benieuwd waar we gaan eten.

Thursday Next

Thursday Next

04-12-2015 om 16:04

zelfde gevoel als IJsvogeltje...

ik ben destijds op de meeting in Amersfoort geweest en weet echt niet meer met wie ik toen allemaal gepraat heb, behalve met Fladder en Rodebeuk. Maar of ik die weer zou herkennen?
IJsvogeltje en Lucerna ken ik in het echt, dat is wel prettig.

mirreke

mirreke

04-12-2015 om 17:09

Voor mij een reden om niet te gaan

Maar ik ben toch al niet zo goed in groepen... Utrecht is leuk, dat wel

Mijntje

Mijntje

04-12-2015 om 17:37

mirreke

Ik ben ook helemaal niet goed in groepen en meer van de 1 op 1. Maar Utrecht is voor mij te dichtbij om het niet gewoon te proberen, het eten zal heus wel te eten zijn Ik ken alleen Egel en heb verder ook een slecht geheugen en al helemaal slecht in nicks. Maar dat geeft toch niet?

Mijntje/Rafelkap

mirreke

mirreke

04-12-2015 om 18:10

Ah, ben jij rafelkap

Dat had ik niet aan elkaar geknoopt...

Nee, is echt niets voor mij vrees ik... Ik moet echt wennen en loskomen. En dan is de avond alweer voorbij, ben ik nog aan het wennen, haha...

Egel

Egel

04-12-2015 om 18:25

wie kent ons?

Ja, ons-kent-ons voelt een beetje ongemakkelijk. Hopelijk hoort iedereen die komt erbij. Laten we er maar vanuit gaan dat iedereen wat onzeker is. Ik ben iemand die (te) veel kan praten en ik kan ook zenuwachtig / druk doen. En jammer nou: als ik het spannend vind wordt het alleen maar erger ;-(
Maar ik zal me proberen in te houden.
En ik hoop dat het geen schoolplein-effect wordt ('ik sta alleen en iedereen praat en lacht vrolijk met elkaar!')
Toch heb ik er ook zin in. Ik vind het erg leuk om op OO te lezen en er af en toe te schrijven.
En het is heel erg leuk om Mijntje in het echt te kennen!

Mijntje

Mijntje

04-12-2015 om 18:28

haha

Eh ja wat moet ik daar nou op zeggen.........

Pirata

Pirata

04-12-2015 om 18:29

met mij

Thursday en Ijsvogeltje en Tonny hebben toen in elk geval met mij gepraat. Puck heb ik volgens mij gezien toen we ooit als de harem van Tinus door Amersfoort liepen. Onno wilde niet komen.
Hoop dat jullie plezier hebben.

Hortensia

Hortensia

04-12-2015 om 19:23

IJsvogeltje

Maak je geen zorgen, jij hoort er net zo bij

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.