Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

anneke

anneke

28-08-2015 om 13:07

kinderchampagne

Is er ook kinderchampagne niet van jip en janneke?

ja

Champomy (een soort appelcider, maar zonder alcohol dus)

bieb63

bieb63

28-08-2015 om 14:39

volgens mij

heb je ook alcoholvrije (zoete) mousserende wijnen.

Jessica O

Jessica O

28-08-2015 om 16:17

jumbo

Heeft ook een soort zonder jip en janneke. Is alleen net zo zoet.

Hier doet het glas al heel wat, zelfs spa rood is dan feestelijk

angel3

angel3

28-08-2015 om 17:42

Wil je kinder of alcohol vrij?

Is het voor een volwassene die alcohol vrij wil? Dan is er zat keus bij wellicht de slijter. En anders die champony inderdaad.

Ikea perenbubbelsap

Heerlijk, niet zo zoet en in een fles zonder kinderachtige plaatjes er op. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40226766/

skik

Anneke

Anneke

04-09-2015 om 15:55

Helaas

Jumbo mag het niet meer verkopen als kinderchampagne? Jip en Janneke vind ik te kinderachtig en bij Ikea kom ik niet meer voor die tijd.

Heeft een slijterij zoiets want champony kon ik ook niet vinden in de Dirk en Jumbo.

ja

veel slijterijen hebben Champomy --met een m, want het is met appels en niet met paarden

Mijn zoon wilde laatst wat halen voor een feestje maar kreeg het niet mee. Niet zonder iemand van boven de 18 erbij. Dat er geen druppel alcohol in zit mocht blijkbaar niet baten. Raar.
Maar goed, zodoende weet ik dat ze het wel hebben (was geloof ik een gall en gall). Sommige AH's hebben het ook.

+ Brunette +

+ Brunette +

04-09-2015 om 21:42

Toch van de Hema, en wel hierom:

Het merk dat ik altijd bij de plaatselijke (Spaanse) supermarkt koop, heeft een suffe clown op het etiket, de glazen fles is in een soort plasticfolie geseald. Nu mijn dochter wat ouder is, trek ik die folie er gewoon af. Dan houd je toch nog een mooie, feestelijke fles over met zo'n knaldop met glimmende folie eromheen. Papieren etiketten kun je eraf weken. Is wel iets meer werk maar minder dan omfietsen naar een andere winkel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.