Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

03-08-2015 om 16:45

OO-meeting 20015 - welkom!


Leuk! Ik ga zeker proberen te komen!

Wat leuk dat er weer plannen zijn voor een meeting! Ik heb die in Amersfoort en de eerste in Houten meegemaakt, en die smaakten echt naar meer! Ik pas me aan, of het nou oktober of januari wordt. Qua locatie denk ik dat omgeving Utrecht het 'eerlijkst' zou, want het meest centraal. Maar een goed bereikbare locatie, zowel met auto (parkeren) als met OV lijkt met het belangrijkst. Ik vind een activiteit ook wel erg leuk, maar dan loop je wel een risico met het weer natuurlijk. Wat zouden we binnen kunnen doen?

@Knurf: zullen we dan weer carpoolen, of woon je niet meer op je oude adres?

@Kaaskopje: balen van je baan! Ik gun je zo dat je een leuke werkplek vindt! En er bestaan geen problemen he, dat weet je, alleen oplossingen. Dus we krijgen je wel op de meting als je graag zou willen komen!

Engeltje

Kaaskopje

Kaaskopje

24-08-2015 om 21:11

Engeltje

Ontzettend lief, je opmerking, maar daar zou ik me erg bezwaard over voelen. Met een beetje mazzel heb ik vanaf eind oktober weer tijdelijk werk en dan is het voor mij vast haalbaar.

@Kaaskopje

Dat zou echt te gek zijn, al is het dan maar tijdelijk! Ik ga hier weer hard zitten duimen (en ik denk het halve forum met mij).

Maar mocht het niet doorgaan, dan blijft het aanbod staan. En daar moet je je niet bezwaard over voelen, de kracht van dit forum vind ik juist dat we elkaar hier altijd helpen. Of dat nou met wijze raad, een frisse blik, humor, troost of wat meer praktisch is. En jij hoort nou eenmaal ook een beetje bij het meubilair, dus ik zou het heel leuk vinden als je ook naar de meeting komt. En daar wil ik je dan best bij helpen als dat nodig is. Ik neem aan dat dat voor meer mensen hier geldt. Een carpooldate is toch zo geregeld? Helaas woon je niet bij mij in de buurt, maar ik kan dan weer op andere vlakken bijstaan .

Kaaskopje

Kaaskopje

25-08-2015 om 21:37

Lief

Ik zal het in gedachten houden, Engeltje. Dan kom ik met gepolijste pootjes en geöliede scharniertjes, haha.

tonny

tonny

07-09-2015 om 20:04

oké, komen er spijkers met koppen?

De zomervakantie zit erop, iedereen is weer redelijk opgestart en er zijn al allerlei ideetjes geopperd. Dus het moment om aan de slag te gaan met de enige echte unieke OO-meeting 2015/2016!!

Gezocht: twee/drie organisatoren en een locatie

Tihama

Tihama

07-09-2015 om 22:12

Tonny

Zoals al gezegd wil ik wel organiseren. Doe je mee, Tonny?

[email protected]

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.