Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zijn er hier nog mensen die mij kennen?!

Dag allemaal,
ik vraag me af of er hier nog "oude bekenden" rondlopen (ik zag wel een paar bekende nicknames voorbij komen in het draadje over de meeting). Ik heb de afgelopen jaren niet actief meegedaan maar wel af en toe gelezen. Ik was toen vertrokken omdat ik enkele zeer persoonlijkre reacties naar mijn persoon vervelend vond. Ik zit nu aanzienlijk sterker in mijn schoenen. Ik merk dat ik toch soms behoefte heb om te sparren met mede-ouders, dus ik probeer het weer.
Groetjes
Sini


Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

06-10-2015 om 08:28

Hoi Sini!

Leuk je weer te zien!

Pelle

Pelle

06-10-2015 om 08:29

Ja hoor

Waarom zouden we je niet kennen? De meesten hebben alleen al meerdere nickwissels gehad

mijk

mijk

06-10-2015 om 08:37

yep!

Nog van de permanente wachtlijst in rubriek 1 zelf!

Welkom terug

Mijk

Vera*

Vera*

06-10-2015 om 08:39

zeker

Net een reactie van je gelezen in een ander draadje en dacht ik hoe leuk het was om weer van een oude bekende te lezen.

Hortensia

Hortensia

06-10-2015 om 08:42

jaaa!

Welkom terug!

Ely

Ely

06-10-2015 om 08:46

Ja hoor!

Niet dat ik meteen van alles over je weet te vertellen maar ik herken je nick en heb wel beetje een idee. Leuk dat je terug bent!

amk

amk

06-10-2015 om 08:50

leuk!

welkom terug.
Al gebruik ik tegenwoordig ook een andere nick.

Zeker!

Gezellig dat je er weer bent, en goed om te horen dat je sterker in je schoenen staat dan eerst. Dat is altijd mooi!
Enne, kom je nu ook naar de meeting???

Paddington

Paddington

06-10-2015 om 09:19

Ik herken

je nick... Ik kom hier ook al heel lang en heb mijn nickwissels gehad.

Hortensia

Hortensia

06-10-2015 om 09:21

en nou vraagt ze zich af...

...wat de oude nicks van al die onbekende nicks zijn!

Kom je naar de meeting?

Hé leuk!

Jazeker ken ik je nog. Heb jij me niet ooit "De zingende zaagvis" getipt?
Ik kom hier ook al een jaar of 12, maar post nu vaak onder een andere nick. Zoals zovelen.

Jesse_1

Jesse_1

06-10-2015 om 09:23

Uiteraard

De vraag is meer of jij de mensen hier nog (her)kent aangezien er niet alleen nickwissels hebben plaatsgevonden, maar mensen ook door de vindbaarheid op het nieuwe forum, meer onder andere namen posten.

Welkom
Ik kom hier wel regelmatig, maar schrijf met mate.

Volgens mij schreef je zelfs heel lang

onder je echte naam, toch?

tonny

tonny

06-10-2015 om 09:25

natuurlijk!

Welkom terug!

Rafelkap

Rafelkap

06-10-2015 om 09:33

Zeker!

Leuk weer een 'oude nick' te lezen!

Marie

Marie

06-10-2015 om 09:37

ja hoor

ja hoor - welkom terug

Puck

Puck

06-10-2015 om 09:41

welkom terug

Tuurlijk weet ik nog wie je bent. Welkom terug. En ik ben geloof ik in de minderheid dat ik nog steeds dezelfde nick gebruik.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-10-2015 om 10:10

Voor mij hoefde je niet te zoeken

Nog steeds onder dezelfde naam. Leuk weer van je te horen!

Kaaskopje

Kaaskopje

06-10-2015 om 10:11

Puck o.t.

Dat vind ik ook lekker overzichtelijk.

Puck

Puck

06-10-2015 om 10:13

Precies Kaaskopje

Ik ben ook altijd erg slecht in Nickwissels onthouden, zelfs van de mensen waar ik IRL ook contact mee heb hihi.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-10-2015 om 10:14

welkom terug Sini

Hi Sini, leuk dat je er weer bent! Ja, ik weet nog precies wie je bent. Dat komt denk ik vooral omdat je niet een '13 in dozijn-type' bent, qua achtergrond enzo.

Ik ben er nog steeds, maar schrijf niet meer zo veel.

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 10:48 Topicstarter

Ha!

Leuk zo veel reacties zo snel! De meeting weet ik nog niet, even kijken qua agenda of het erin past.
Ik ga even bijlezen,
Sini

Paddington

Paddington

06-10-2015 om 11:20

Nickwissel 0.t.

Ben ik wel met jullie eens, daarom post in nu al zo'n jaar of 6 onder dezelfde nick

neteret mut

neteret mut

06-10-2015 om 12:41

ja ik "ken" je nog

heb nog wel eens aan je gedacht, hoe het nu met je is. Ik heb mijn nick in al die jaren maar 1x gewisseld

Mamba

Mamba

06-10-2015 om 12:44

Hee Sini!

Ja natuurlijk ken ik je nog, al ben ik weer wat nickwissels verder. En wat leuk om al die andere bekenden te zien, al heb ik geen idee welke nick jullie nu hebben!

Sinilind

Sinilind

06-10-2015 om 13:29 Topicstarter

Hoe het nu gaat

Leuk zo veel oude "bekenden" weer te lezen. Het voelt een beetje als teruggaan naar je oud dorpje van vroeger.
Het gaat nu goed met me en mijn kinderen. Volwassen Sinidochter is bijna afgestudeerd aan de Kunstacademie en loopt nu stage, Sinizoon zit in 2Gym en pubert op een tot nu toe leuke manier. Zit op gitaarles, heeft een paar zeer goede vrienden. Ik werk nog steeds als docente Frans, mentor van 3Havo. De scheiding van Sini ex-man dateert uit april 2012 en is prima verwerkt. Ex-man woont nu samen met leuke vrouw uit land van herkomst, nog steeds in dezelfde huis als we samen woonde. Ze heeft zelf geen kinderen maar stiefmoedert goed over Sinizoon.
Ik woon sinds september vorig jaar in een naburige gemeente van mijn oude woonplaats, in een leuke jaren dertig hoekhuisje met grote achtertuin. Ik word erg blij van dat huis.
De relatie dat ik zeer kort na mijn scheiding had is begin dit jaar gesneuveld na ruim 2 jaar, door mijn doen, ik zag er al enkele tijd geen toekomst meer in. Ik heb wel sinds juni een nieuwe meneer in mijn leven en ben erg gelukkig met hem (en hij met mij). Door mijn vorige ervaring probeer ik het rustig aan te doen met hem, hoewel het 1) niet echt in mijn karakter past en 2) moeilijk is rustig te zijn met een man die zelf zo blij en enthousiast is als mijn nieuwe vriend. De tijd zal het leren, maar ik ben op het ogenblik echt blij met hem, mijn leven en de kinderen.
Sini

Welkom terug

Leuk je hier weer te zien Sinilind. En fijn om te horen dat het goed met je gaat. Het rare is dat me altijd nog een topic van jou is bijgebleven over "hoe oude (zeer oude) vlekken uit spuugdoekjes te verwijderen". Geen idee waarom dat is blijven hangen. Maar natuurlijk zijn me ook veel inhoudelijke dingen uit jouw leven (althans, wat je er hier over schreef) bijgebleven.

Groetjes, n@nny (nooit van nick verwisseld)

jazeker

welkom terug.

Ik ben ook zooo slecht in nickwissels,dan denk ik oo is dat... en dan heb ik t nog vaak fout. Ik heb al die jaren al dezelfde naam.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-10-2015 om 15:50

Wat leuk

Wat leuk Sini, om jou hier weer te zien. En fijn om te lezen hoe goed het met jou gaat.

Herkenning.

Kennen is een groot woord maar herkennen zeker, welkom terug!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.