Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Deelnemers vragenlijst 'sharenting' gezocht!



Beste ouders,

Mijn naam is Kirsten. Voor mijn studie Integrale Veiligheidskunde doe ik onderzoek naar 'sharenting' onder ouders en de risico's/gevolgen hiervan. Met deze vragenlijst wil ik graag resultaten verzamelen om in mijn onderzoek te verwerken. Mijn doelgroep ligt bij ouders met kinderen tussen de 0 - 10 jaar.

Ik zal kort uitleggen wat 'sharenting' betekent: Sharenting is een vorm van posten waarbij ouders actief informatie, foto’s en video’s van hun kinderen delen op sociale media en andere online platforms. Een kind is vaak nog niet in staat toestemming aan de ouders te geven voor het delen van content over zichzelf. Een mogelijk risico hiervan is een gebrek aan privacy.

Het doel van dit onderzoek is om inzichtelijk te maken waarom ouders wel of niet delen en hoe het bewustzijn rondom sharenting verhoogd kan worden onder ouders.

De vragenlijst is volledig anoniem en zal ongeveer 5 minuten duren. De link staat hieronder:

https://forms.gle/8T6HR7p1whmjnNyH9

Ik stel het erg op prijs als u de vragenlijst wilt invullen.

Als u nog vragen heeft, stel ze gerust!

Groeten, 

Kirsten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.