Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gezocht: jongeren van 12-20 jaar!

Beste ouders!


Ik zal mij allereerst even voorstellen, mijn naam is Gieneke en voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar gedrag van jongeren tussen de 12 en 20 jaar, en hoe productontwerp kan bijdragen aan het verminderen van zwerfafval op hangplekken.


Om jongeren beter te leren begrijpen wil ik graag informatie verzamelen over het gedrag van jongeren via een korte enquête (2-3 minuten). Binnen deze enquête stel ik vragen over bezoek aan een hangplek, activiteiten, en vragen over consumptie- rook- en afvalgedrag. Het is bij deze enquête niet zozeer van belang dat uw kind naar een hangplek gaat. Ook niet-hangplekbezoekers zijn waardevol voor mijn onderzoek!


Hebt u of kent u jongeren tussen de 12 en 20 jaar? Via de volgende link wordt u doorgestuurd naar de vragenlijst: https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_beaLXpdtxg3x05U


Deelname aan de vragenlijst is enorm waardevol voor het onderzoek, zodat we samen een stap kunnen maken naar een (zwerf)afvalvrije wereld. Alvast enorm bedankt voor uw medewerking!


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.