Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gezocht: Schermtijd kaartjes testers (gratis)

Hallo allemaal!

Ik ben Amanda, de trotse moeder van vijf geweldige kinderen én de bedenker van de schermkaartjes van Little Billie Kids. Wat begon als een persoonlijke oplossing voor mijn eigen gezin, is uitgegroeid tot een klein bedrijfje nadat andere moeders interesse begonnen te tonen in mijn idee.

Het enige wat nog ontbreekt om mijn product echt op de kaart te zetten, zijn enkele reviews. Daarom wil ik graag een aantal van jullie, lieve mama's, de kans geven om mijn schermkaartjes gratis uit te proberen. Op die manier kunnen jullie zelf ervaren hoe ze werken en wat jullie ervan vinden.

Bij ons thuis zijn de schermkaartjes een regelrecht succes! Elke week krijgen mijn kinderen zeven kaartjes, die ze zelf mogen inzetten wanneer ze maar willen. Natuurlijk zijn er wat regels, zoals maximaal één kaartje per schooldag en alleen nadat alle taken zijn afgerond. Maar het mooie is dat ze ook extra kaartjes kunnen verdienen door extra taken uit te voeren, en bij ongewenst gedrag kan er zelfs eentje worden afgenomen. Het resultaat? Geen gezeur meer over schermtijd en een hoop tijd bespaard!

Ben jij benieuwd naar mijn schermkaartjes en wil je graag een eerlijke review achterlaten? Neem dan gerust contact met me op. Ik stuur u de website door waar u de schermkaartjes kunt bekijken.

Mailen kan naar [email protected].

Laat me weten wie je bent, waar je woont en op welke sociale media je actief bent. Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen!


Groetjes,


Amanda

Waarom zou je zoiets bij een bedrijf moeten kopen? Dit kan iedereen toch heel makkelijk zelf maken?

Ik vind die regels wel heel stom. Want juist net uit school is het heerlijk als ze even een half uurtje kunnen ontspannen met een schermpje.

Dan wil niet toch niet eerst nog een zooi "taakjes" doen.

Aman_da

Aman_da

22-03-2024 om 13:09 Topicstarter

Decembermamma schreef op 22-03-2024 om 13:01:

Ik vind die regels wel heel stom. Want juist net uit school is het heerlijk als ze even een half uurtje kunnen ontspannen met een schermpje.

Dan wil niet toch niet eerst nog een zooi "taakjes" doen.

Beter eerst eens de tekst goed lezen. Tijdens de scholendagen mag, maar beperkt. Zodat ze nog tijd hebben voor huiswerk en andere leuke activiteiten. En wat ik bedoel met hun taakjes: jas aan het haakje, boekentas ledigen, schoenen op zijn plaats en huiswerk maken. Beetje verantwoordelijkheid mag toch?

Aman_da

Aman_da

22-03-2024 om 13:15 Topicstarter

MamaE schreef op 22-03-2024 om 12:31:

Waarom zou je zoiets bij een bedrijf moeten kopen? Dit kan iedereen toch heel makkelijk zelf maken?

Tof dat je ze zelf kan maken. Ik heb er al heel wat gemaakt voor ouders en kennissen, blijkbaar heeft niet iedereen de tijd of creativiteit om ze te maken.

Had niet verwacht dat het nog eens zou gebeuren, maar dit keer ben IK de eerste die het opmerkt: wat is de rol van de vaders in dezen?
Dat gezegd hebbende heb ik nog wel wat vragen: voor welke leeftijd acht je je product geschikt? Zelf neig ik ook naar, zoiets kan ik zelf ook maken, maar misschien is het toch handig als je kinderen de juiste leeftijd hebben (de onze zijn hiervoor te oud).

Er is vast een markt voor. Ik heb ik zelf niks mee. Mijn kinderen zijn groot geworden met onbeperkte schermtijd (zolang het goed gaat op school en ze genoeg sporten en spelen vond ik het totaal niet boeiend wat ze in hun vrije tijd deden).  Ook hingen ze hun jas op en stonden schoenen in de gang zonder dat ik daar kaartjes voor moest uitdelen. 

Alias1 schreef op 22-03-2024 om 15:27:

Had niet verwacht dat het nog eens zou gebeuren, maar dit keer ben IK de eerste die het opmerkt: wat is de rol van de vaders in dezen?
Dat gezegd hebbende heb ik nog wel wat vragen: voor welke leeftijd acht je je product geschikt? Zelf neig ik ook naar, zoiets kan ik zelf ook maken, maar misschien is het toch handig als je kinderen de juiste leeftijd hebben (de onze zijn hiervoor te oud).

Ik denk dat die zeldzame vader van jonge kinderen die hier zit ook kaartjes mag testen. Ze zei het denk ik uit gewoonte, alle papa's, non binaire ouders, verzorgers etc etc etc ook inbegrepen. 

Ik wil niet dat mijn kinderen schermtijd als de beloning gaan zien dus ik zou ze niet gebruiken. Dat op een voetstuk zetten vind ik niks. 

Aman_da schreef op 22-03-2024 om 13:09:

[..]

Beter eerst eens de tekst goed lezen. Tijdens de scholendagen mag, maar beperkt. Zodat ze nog tijd hebben voor huiswerk en andere leuke activiteiten. En wat ik bedoel met hun taakjes: jas aan het haakje, boekentas ledigen, schoenen op zijn plaats en huiswerk maken. Beetje verantwoordelijkheid mag toch?

Nou lees mijn reactie even goed, eerst taken doen voor je op een scherm mag. Maar een jas ophangen, tas legen en schoenen op zijn plaats zijn toch geen taakjes? Dat hoort er gewoon bij. Ik ging vanuit je tekst er vanuit dat ze eerst echt taakjes moeten doen en met zoals huiswerk maken (zoals je hiervoor aangeeft) direct na schooltijd vind ik vreselijk, laat een kind lekker ontspannen zo vlak na school. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.