Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gezocht: vrouwen die worstelen met het moederschap

Beste moeders, 

Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Universiteit voor Humanistiek ben ik op zoek naar moeders die worstelen met het moederschap, en hierover (anoniem) hun verhaal willen delen. Ik zoek moeders die (ondanks de liefde die ze voor hun kind voelen) het moederschap vinden tegenvallen, het moederschap niet leuk vinden, of misschien soms spijt ervaren van het moederschap. 

Ik ben mij ervan bewust dat het een gevoelig onderwerp is, waar een hardnekkig taboe op rust. Met dit onderzoek hoop ik een kleine bijdrage te leveren aan het doorbreken van dit taboe. 

Ben jij een moeder en herken jij je (deels) in mijn beschrijving, en wil je ook bijdragen aan het doorbreken van het taboe? En ben je bereid om in een circa 1 uur durend interview je verhaal (anoniem) te delen? Neem dan vooral (vrijblijvend!) contact met mij op. 
Je kan mij mailen via [email protected] of mij hier op het forum een berichtje sturen. 

Dank alvast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.