Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Dag baby zijn opdracht ontgroening studentenvereniging

Goedemorgen Moeders,

Ik weet dat deze vraag/verzoek wat vreemd is maar probeer het gewoon

Ik ben Marco 22 jaar en begin dit jaar aan een studie aan de erasmus universiteit in Rotterdam. Een van de ontgroenings opdrachten deze week is dat is een dag als baby moet leven met alles wat daarbij hoort. Ik moet van een echte moeder een lijstje met baby spullen krijgen die ik moet gebruiken en een dagplanning waar ik me aan moet houden. Hoe meer moeders mij kunnen helpen hoe beter en hoe maar punten ik krijg.
Ik hoop hier lieve moeders te vinden die me hier mee kunnen en willen helpen. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.
Reacties mogen op mijn speciale baby mail [email protected]

Alvast super bedankt.

tomaatje

tomaatje

20-08-2015 om 21:21

tja marco

dat wordt niks. Mijn baby's krijgen borstvoeding, dat attribuut is voor jou niet in functionerende staat leverbaar. Een dagplanning hebben baby's niet zozeer hoor, hun moeder heeft een planning en daar proberen ze de baby tussen te frommelen, tot ze merken dat dat niet werkt.

Succes met je ontgroening, ik vind het een suffe opdracht.

Is er verschil dan?

Is er verschil tussen een sjaars en een baby? Eerst een feut, daarna aan de fles, slaapt en brult. En allebei op hun eigen manier schattig als ze net beginnen mens te zijn.

tomaatje

tomaatje

21-08-2015 om 09:49

@Moedermop

goed verzonnen

(ben nooit student geweest en het spijt me niet als ik dit lees)

Marco

Babyfetish much?

skik

Voor een student,

moet je nog veel leren. Er staan op het zwangerschapsforum, ( gewoon even googelen) voldoende tijdschema's.

Maar goed, het is een relaxte opdracht. Je kan punten scoren door in een blog te schrijven over hoe afhankelijk je bent omdat je nergens bij kan en je in je bed moet blijven tot je eruit gehaald wordt. Een heelijk leven in de ogen van een student, maar in werkelijkheid een stuk minder comfortabel dan het lijkt.

http://www.zwangerschapsforum.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=printview&t=3265&start=0

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.