Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Een nieuw soort drinkpakje (FEEDBACK nodig!)

Lieve ouders en verzorgers van kinderen,

Ik studeer Commercieel Management op Zuyd Hogeschool in Sittard en vanuit mijn stage, onderzoek ik de potentie van het nieuwe product: JUICE IN THE BOX dat begin april wordt gelanceerd in de Benelux.

Het nieuwe drinkpakje JUICE IN THE BOX, bedacht door een Canadese vader, is een alternatief voor het wegwerp drinkpakje met geraffineerde suikers en kunstmatige smaak-, kleur- en zoetstoffen. Het is een nieuwe manier om eigen en gezonde drinkpakjes te maken.

Hebben jullie max. 5 minuten tijd om mij enorm te helpen met jullie feedback over het nieuwe product: JUICE IN THE BOX?
Als dank kunnen jullie een kortingscode gebruiken die 10% korting geeft op de Juice in the Box & Ice on the Box via www.wereldmama.nl (code staat op 1e enquêtepagina vermeld)

Klik even op de link! BEDANKT! https://nl.surveymonkey.com/s/8HX3LVK

Gedaan

Het enige is dat er wordt aangenomen dat kinderen per se iets van vruchtensap "moeten" drinken. Mijn kinderen drinken water op school & sport. Er was wel ruimte om dit aan te geven, dus prima enquête verder.

Nastia

Nastia

31-03-2015 om 11:52

Ik snap het niet..

Waarom is dit anders dan gewoon een beker of drinkfles?
De link naar de webwinkel lijkt mij in strijd met de regels van het forum.

precies

Heb dit ook ingevuld, ik gebruik hervulbare flesjes. Eén keertje een klein flesje Sisi kopen (kinderen ook blij, tractatie!) en daarna kan je die flesjes heel lang hergebruiken. Heb je ook dat gemier met die rietjes niet.

En soms neem ik een grotere fles mee met water erin. Hoe dan ook heb ik aan dit product volstrekt geen behoefte. En ik zou er trouwens limonade in doen. Als ik zelf limonade maak zit er veel minder suiker in dan als ik puur, natuurzuiver bladiebla vruchtensap gebruik.

Maar ga vooral verder met gaten in de markt boren

groeten,

Temet

allemachies!!

Toch even naar die link gekeken. 11,95 vragen die grapjassen voor zo'n drinkpakje! Zo'n flesje als waar ik het net over had (Sisi, 0,25 liter, maar er zijn ook andere merken met kleine flesjes) kost nog geen euro per stuk. Krijg je de drank er gratis bij

Denken die Canadezen dat we geld teveel hebben ofzo?

Groeten,

Temet

Noet

Noet

31-03-2015 om 13:06

maar Temet

bij zo'n pakje kun je wel een bijpassend coolpack kopen. Dat kan bij zo'n flesje niet.

vlinder72

vlinder72

31-03-2015 om 13:15

wat is er mis met een beker

Mijn kinderen nemen nog gewoon een drinkbeker mee. Zo een van Mepal
Gaan jaren en jaren mee. Vullen wij met limonade. Sap kan natuurli

MamavanSenH

MamavanSenH

31-03-2015 om 21:53

Ik zie er wel wat in

Voor jonge kinderen dan. Oudere kinderen kun je een beker of een herbruikbaar flesje meegeven, maar als ik dat aan mijn dochter geef gaat er meer naast dan in haar mond. Ze kan wel uit een beker drinken maar dan als ze stil zit en niet als we bijvoorbeeld onderweg zijn. Een flesje snapt ze nog niet (hele bovenkant gaat in haar mond en vervolgens verslikt ze zich). Tuitbeker heeft ze een tijdje gebruikt maar daar vertikt ze nu uit te drinken.

Dus we kopen nu als we op pad gaan pakjes en soms ook voor in huis voor tijdens het spelen, zodat ze onder het spelen af en toe een slokje kan nemen. Met dat rietje gaat dat hartstikke goed. Maar het materiaal van die pakjes (de binnenkant) is niet zo gezond en het knijpen erin wat ze soms doet is ook niet echt handig. En natuurlijk de sapjes, we kiezen altijd de beste zonder extra suiker en zonder zoetstoffen maar het kan altijd nog beter.

Dus ja, ik zie wel wat in deze dingen. Een rietje, herbruikbaar, niet in te knijpen en gezonder materiaal.

Barvaux

Barvaux

31-03-2015 om 22:03

mama

Dat knijpen kun je natuurlijk aanpakken met die plastic dingen die je om het pakjes schuift: http://www.drogisterij.net/baby/flessen_spenen_bekers/eetgerei/difrax-pakjeshouder-stuk-8711736023189 bij drogist/apotheek te koop.

Barvaux

Barvaux

31-03-2015 om 22:05

enquete

Grappig: het is transparant, je ziet wat je drinkt....
HUH? Je geeft iets een kleurtje en vervolgens kun je zien wat je drinkt?

Noet

Noet

01-04-2015 om 06:53

msh

er zijn ook nu al rietjes bekers. Kijk eens bij camel.back of Nub.y.

Hoef je geen pakjes te gebruiken en zien er ook nog leuk uit.

mieke

mieke

01-04-2015 om 07:48

MoedervanSenH

Een bidon is heel handig voor kleine kinderen. Mijn kinderen deden ook altijd de hele dop in hun mond bij een flesje. En pakjes knepen ze fijn. Nu zijn er wel van die pakjes houders dus die kan je ook nog gebruiken. Maar wij gebruikten uiteindelijk een bidon. Daar konden ze prima uit drinken en is ook opnieuw te gebruiken.

Wij gebruiken normale sportbidons maar wij hebben ook ooit een bidon gekocht van Sigg. Zo'n klein maatje met een kinderprint erop. Ideaal. Jaren en jaren gebruikt. Vooral op vakantie tijdens wandeltochten. Zo'n bidon gecombineerd met echte bergschoenen vonden ze prachtig. Ze gingen er gelijk een stuk beter van wandelen.

Hanne.

Hanne.

01-04-2015 om 09:19

2,95

Voor 2.95 koop je bij de Hema een rietjesbeker.

Transparant (althans roze of blauw transparant) dus je kan zien wat er in zit en je kan het vullen met wat je maar wilt.

http://img.hema.nl/products/beker-met-rietje-33590914-normal-29100879.jpg

Behalve de kosten uiteraard.

Mijn grootste bezwaar bij zoiets is overigens het rietje. Hoe krijg je dat nl goed schoon aan de binnenkant. Bij een pakje gooi je het rietje nog gewoon weg na gebruik.

Noet

Noet

01-04-2015 om 09:24

Hanne

daar zijn nu die borsteltjes voor die je bij n.uby er bij krijgt.
Een klein formaat flessen borstel. Of een pijpenrager er door halen.

Hanne.

Hanne.

01-04-2015 om 09:29

eerste cm

Daar redde ik de eerste centimeters meestal wel mee, maar 20 cm rietje niet.

Maar waar maak ik me eigenlijk druk om. Tegenwoordig gooi ik gewoon een 1.5 literfles met water in de auto en dan drinken ze daar uit. Gaat prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.