Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Een nieuw soort drinkpakje (FEEDBACK nodig!)

Lieve ouders en verzorgers van kinderen,

Ik studeer Commercieel Management op Zuyd Hogeschool in Sittard en vanuit mijn stage, onderzoek ik de potentie van het nieuwe product: JUICE IN THE BOX dat begin april wordt gelanceerd in de Benelux.

Het nieuwe drinkpakje JUICE IN THE BOX, bedacht door een Canadese vader, is een alternatief voor het wegwerp drinkpakje met geraffineerde suikers en kunstmatige smaak-, kleur- en zoetstoffen. Het is een nieuwe manier om eigen en gezonde drinkpakjes te maken.

Hebben jullie max. 5 minuten tijd om mij enorm te helpen met jullie feedback over het nieuwe product: JUICE IN THE BOX?
Als dank kunnen jullie een kortingscode gebruiken die 10% korting geeft op de Juice in the Box & Ice on the Box via www.wereldmama.nl (code staat op 1e enquêtepagina vermeld)

Klik even op de link! BEDANKT! https://nl.surveymonkey.com/s/8HX3LVK

Gedaan

Het enige is dat er wordt aangenomen dat kinderen per se iets van vruchtensap "moeten" drinken. Mijn kinderen drinken water op school & sport. Er was wel ruimte om dit aan te geven, dus prima enquête verder.

Nastia

Nastia

31-03-2015 om 11:52

Ik snap het niet..

Waarom is dit anders dan gewoon een beker of drinkfles?
De link naar de webwinkel lijkt mij in strijd met de regels van het forum.

precies

Heb dit ook ingevuld, ik gebruik hervulbare flesjes. Eén keertje een klein flesje Sisi kopen (kinderen ook blij, tractatie!) en daarna kan je die flesjes heel lang hergebruiken. Heb je ook dat gemier met die rietjes niet.

En soms neem ik een grotere fles mee met water erin. Hoe dan ook heb ik aan dit product volstrekt geen behoefte. En ik zou er trouwens limonade in doen. Als ik zelf limonade maak zit er veel minder suiker in dan als ik puur, natuurzuiver bladiebla vruchtensap gebruik.

Maar ga vooral verder met gaten in de markt boren

groeten,

Temet