Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Demery Noma

Demery Noma

30-05-2016 om 14:07

Enquête broodproducten voor ouders met kinderen tussen de 4 en 12 jaar

Hoi lieve mensen!

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Demery Noma en ik studeer aan de Wageningen University. Voor mijn opleiding Bedrijfs-en Consumentenwetenschappen doe ik samen met mijn projectgroep onderzoek naar broodproducten en kinderen. Daarvoor zijn we opzoek naar lieve ouders met kinderen tussen de 4 en 12 jaar oud, die ons willen helpen! Het duurt 10 minuutjes én u maakt kans op een tegoedbon van Bol.com t.w.v. €15!

Meedoen kan via onderstaande link en is ook mogelijk via de mobiele telefoon!
https://wur.az1.qual...42V1nY0uA33HZt3

De reden voor het onderzoek is dat blijkt dat steeds meer kinderen obesitas krijgen of al overgewicht hebben. Veel mensen (en kinderen) weten niet wat het belang is van vezels in de voeding en dat dit een goede preventie zou kunnen zijn voor meerdere gezondheidsproblemen! Wij willen graag bijdragen aan dit probleem, maar hebben daarvoor meer informatie nodig over wat ouders en hun kinderen hier van vinden en wat de behoeftes zijn voor "verrijkte broodproducten"! Zou u ons willen helpen? Dat zouden wij enorm waarderen!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Demery Noma

Ingevuld, wel een vraag

De link die je hierboven hebt staan werkt niet. Ik zag je andere post eerder, heb die gevolgd, en de enquête ingevuld. Was af en toe wat lastig omdat ik niet zo gecharmeerd ben van verrijkte producten - als je meer vitamine D wilt moet je meer naar buiten gaan, dat idee. (Ik heb trouwens 'ja' moeten antwoorden op de vraag of we verrijkte producten gebruiken, want wij kopen wel eens keukenzout. )