Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Student Avans

Student Avans

29-11-2015 om 15:35

Enquete over speelgoed

Beste ouders van Nederland,

Wij zijn voor school bezig met een marktonderzoek over het kopen van speelgoed (zowel online als in winkels). Daarvoor hebben wij jullie hulp nodig!

Wilt u zo vriendelijk zijn deze enquête voor ons in te vullen, het gaat om 13 vragen waar u nog geen 5 minuten van u tijd voor kwijt bent. Daarnaast is deze enquête geheel anoniem.

Hierbij de link naar de enquete: http://www.thesistools.com/web/?id=487884

Dit zou ons enorm helpen!

Angela67

Angela67

29-11-2015 om 17:19

hoop dat je er wat aan hebt

er is zoveel verschillend speelgoed te koop en ik heb zoveel gelegenheden of kadowensen voor speelgoed dat alle antwoorden vaak van toepassing zijn. Dus vaak heb ik alles aangekruist, maar is niet alles tegelijk van toepassing. Ik weet niet hoeveelste jaars jullie zijn, maar ik vermoed dat de kwaliteit en toepasbaarheid van de antwoorden daardoor laag is.
gr Angela

Amelie

Amelie

29-11-2015 om 22:17

Inderdaad

Ook ik heb bij de meeste vragen meerdere tot zelfs alles aangekruist. Dat komt omdat het bij veel vragen erg afhankelijk is van datgene wat je koopt, waar je het koopt en wat je hierbij belangrijk vindt.
Bij het ene product is de prijs essentieel, bij het andere de kwaliteit. Het ene product koop je in een speciaalzaak, het andere gewoon bij de Bart Smith. Deze enquête is, zoals deze nu is opgesteld, dus echt compleet zinloos, want aan de antwoorden heb je helemaal niks.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.