Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Geef uw mening en help mij met mijn onderzoek!

Hallo! Ik ben Paul Tromp, een student van de Universiteit van Tilburg en deze korte vragenlijst is onderdeel van een onderzoek voor mijn afstudeerscriptie.

Uw deelname wordt erg op prijs gesteld en draagt bij aan een beter begrip van wat Nederlanders vinden van een aantal actuele maatschappelijke thema’s zoals klimaatverandering, de plaats die de overheid inneemt in onze maatschappij, (on)gelijkheid, mensenrechten, discriminatie en wetenschap.

Allereerst wil ik u vragen om een recent nieuwsbericht over klimaatverandering te lezen. Vervolgens wil ik u daar een aantal vragen over stellen. Daarna volgen er nog een aantal vragen over de overige thema’s. Tot slot vraag ik u nog naar enkele persoonlijke gegevens (uw opleiding, geslacht en leeftijd).

Dit onderzoek duurt ongeveer 7 minuten en uw deelname is volledig anoniem. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u mailen naar [email protected]. Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

Klik op de volgende link om te starten met de vragenlijst:
https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cYqelQ3aGrA1WG9

Moni

Moni

14-05-2016 om 14:00

Leuke enquête !

f

tsb_uvt

tsb_uvt

14-05-2016 om 16:26 Topicstarter

Zodra de resultaten bekend zijn, zal ik deze hier ook plaatsen!

Zodra de resultaten bekend zijn, zal ik deze hier ook plaatsen!

tsb_uvt

tsb_uvt

14-05-2016 om 16:26 Topicstarter

Bedankt Moni!

Bedankt Moni!

Egel

Egel

14-05-2016 om 17:07

wat doet het er eigenlijk toe...

of iemand een man of een vrouw is?

En waarom is het zo belangrijk of iemand alleen basisschool heeft of de universiteit af?
Of hoort dat expliciet in het onderzoek?

Kan ook dat dat zo standaard is in onderzoeken, dat mensen niet op het idee komen dat niet elke 'achtergrondvraag' ertoe doet.

Ik vind de vraag over opleiding altijd vervelend in ieder geval.

Leuke enquête