Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

interview via telefoon over voeding bij downsyndroom

Hallo ouders,

Ik ben Merle Leenders een vierdejaars student voeding en diëtetiek aan de HAN te Nijmegen. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het onderzoek gaat over voedingsvoorlichtingsmateriaal voor kinderen met downsyndroom. Uit de literatuur kwam naar voren dat ouders van kinderen met downsyndroom behoefte hebben aan voedingsvoorlichtingsmateriaal en dat er weinig materiaal op de markt is. Uiteindelijk ga ik voedingsvoorlichtingsmateriaal ontwikkelen. Dit ga ik ontwikkelen door bij ouders van kinderen met downsyndroom interviews te houden over hun wensen en behoeften over het materiaal. De interviews vinden plaats via de telefoon en het gesprek duurt rond de 20 minuten. Ik heb nog 7 ouders nodig die aan mijn onderzoek mee willen doen. Bent u ouders/verzorger van een kind met downsyndroom en wilt u een aantal vragen beantwoorden gericht op voeding en voorlichtingsmateriaal?
U zou mij hier erg mee helpen.

Met vriendelijke groet,
Merle Leenders

Jamie

Jamie

27-11-2015 om 17:00

tip

Stuur een bericht naar een facebookgroep van ouders met kinderen met het syndroom van Down. Bijv: Ouders van kinderen met Downsyndroom - regio Haaglanden

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.